כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
באמצע הלחימה

החייל התנפל בצעקות על המתפללים: "פרזיטים, זה לא בית כנסת פה"

תיעוד שרץ ברשת בשעות האחרונות מעורר סערה וזעזוע. חייל צה"ל מבוגר נראה גוער במתפללים ברכבת שנסעה מירושלים לתל אביב. בין הפנינים שיצאו מפיו: "אתם לא תתפללו, לכו לבית כנסת, שהפרזיטים ילכו עם מדים, זה לא בית כנסת פה"

החייל התנפל בצעקות על המתפללים: "פרזיטים, זה לא בית כנסת פה"
רכבת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זעזוע ושאט נפש מדברים חמורים וחריפים שיצאו מפיו של חייל מילואים מבוגר שנסע הבוקר (שני) ברכבת מירושלים לתל אביב כלפי שמיא ונגד הנחת תפילין. הוא התעמת מילולית עם נוסעים שביקשו להתפלל תפילת שחרית בדרכם למחוז חפצם.

הנוסע שניאור גרינברג שהיה זה שהניח תפילין ברכב וגם תיעד את החייל גוער במילים גסות גם כלפי הנוסעים וגם כלפי שמיא, שיתף את התיעוד ברשת X וכתב: "הנחתי תפילין ברכבת, הגיע חייל מבוגר שאל אם עושים פה תפילה, אמרתי לו שכן ויש פה מניין קבוע, הוא התחיל לצעוק שהוא ידאג שאנחנו לא נצליח לעשות והוא יעיף אותנו".

חייל שנראה בשנות ה-50 לפחות לחייו, נראה צועק לעבר המתפללים מילים קשות ובהן, "אני אומר אתם לא תתפללו, לכו לבית כנסת, שהפרזיטים ילכו עם מדים, זה לא בית כנסת פה".

אישה שנכחה במקום התעמתה איתו וגינתה את דבריו המבחילים.

התיעוד הפך ויראלי ברשתות החברתיות ובתגובה רבים הביעו זעזוע מהדברים החמורים שיצאו מפי חייל צה"ל, לבוש מדים נגד קודשי ישראל וכלפי שמיא.

רכבת הנחת תפילין חייל מתפללים תפילת שחרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 80 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד