כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תגיש תגובה לבג"ץ

היועצת המשפטית לממשלה נגד בני הזוג נתניהו

שנה אחרי שוועדת הכספים אישרה כי המדינה תממן את הוצאות שני בתיו של ראש הממשלה, אולם מסתבר שהיועמ"שית מתנגדת לכך ובימים הקרובים תוגש תגובה לבג"ץ שהוגש נגד האישור | בנוסף טוענת בהרב מיארה כי לרעיית ראש הממשלה אין כל מעמד עצמאי ולכן המדינה לא צריכה לממן את הוצאותיה כשהיא ללא בעלה

היועצת המשפטית לממשלה נגד בני הזוג נתניהו
בנימין נתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה נגד בני הזוג בנימין ושרה נתניהו: לפני כשנה אישרה וועדת הכספים שהמדינה תממן באופן מלא את שני בתיהם של ראש הממשלה ורעייתו וכי מי שיפקח על ההוצאות הינו נאמנם, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי.

לפי דיווח של אביעד גליקמן ב'חדשות 13', היועצת ואנשיה מתנגדים נחרצות לסעיף הזה. בתגובה לבג"ץ שתוגש בימים הקרובים צפויים לטעון במשרד המשפטים כי לא ייתכן שההוצאות בקיסריה ימומנו מלא מלא ללא קשר למילוי תפקידו של נתניהו ולא ייתכן שלא יהיה גורם מקצועי שיפקח על המנכ"ל, יוסי שלי.

על פי עמדת המשרד, יוסי שלי צריך להיות פיקוח מקצועי בעניין ההוצאות או של חשב משרד ראש הממשלה או של היועצת המשפטית של המשרד, שלומית ברנע פרגו.

עוד מדווח כי בנוסף בהרב מיארה ואנשיה מתנגדים לסעיף בוועדת הכספים שאושר לפיו המדינה תממן את הוצאותיה של שרה נתניהו בארוע או בכנס, בארץ ובחו"ל כשהיא נוסעת ללא ראש הממשלה. במשרד המשפטים צפויים לטעון בתגובה לבג"ץ כי לרעיית ראש הממשלה אין כל מעמד עצמאי ולכן המדינה לא צריכה לממן את הוצאותיה כשהיא ללא בעלה.

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד