כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לקראת הפריימריז בניו המפשייר

היילי תוקפת את טראמפ: הוא בירידה קוגניטיבית

הנשיא לשעבר טראמפ והמועמדת ניקי היילי ערכו הכנות אחרונות לפתיחת הפריימריז בניו המפשייר, המדינה השנייה בה יערכו הפריימריז. היילי עקצה: "כשיש לך שני מועמדים בני 80 שרצים לנשיאות, באופן טבעי תראה ירידה ביכולות"

היילי תוקפת את טראמפ: הוא בירידה קוגניטיבית
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

אמש ערכו נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ והמועמדת הנוספת בפריימריז הרפובליקניים ניקי היילי הכנות אחרונות לקראת פתיחת הפריימריז היום בני המשפייר - המדינה השנייה בה יערכו הבחירות הפנימיות שיקבעו את מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות.

הסקרים מראים כי הנשיא לשעבר טראמפ מוביל על היילי ברוב גדול ובטוח - זאת בין היתר אחרי פרישה של שלושה מועמדים נוספים מהמירוץ ובראשם רון דסנטיס, שהמליץ לבחור בטראמפ לאחר פרישתו.

למרות זאת, היילי ניהלה קמפיין ואתמול דילגה בין במות שונות ותקפה את טראמפ: "כל דבר שדונלד טראמפ אמר, או בעלה בטלוויזיה, היה שקר. מוזמנים לבדוק עם בודקי העובדות, כל דבר". בעצרת גדולה בסאלם שבניו המפשייר הוסיפה: "אם אתה צריך לשקר, לא מגיע לך לנצח".

יחד עם זאת היילי עקצה את גילו המבוגר של טראמפ ואמרה כי "כשיש לך שני מועמדים בני 80 שרצים לנשיאות, באופן טבעי תראה ירידה ביכולות. זה טבעי, זה מה שקורה". טראמפ הגיב על הדברים, ואמר שעבר לאחרונה בהצטיינות מבחן קוגניטיבי: "כשמצבי יידרדר, אעדכן אתכם. אני באמת חושב שאוכל לספר לכם. אני מרגיש שהראש שלי חזק יותר מכפי שהיה לפני 25 שנה. זה אפשרי?".

דונלד טראמפ בחירות בארצות הברית ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד