כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
הלב נשבר

יובל לופס הי"ד נפל בעזה: "היה נשמה של בן אדם. תמיד עזר לכולם"

יובל הי"ד הותיר אחריו אשה ועוד שלש בנות קטנות בגילאים 7 חודשים עד 3 | בן דודו: "מה אפשר להגיד? כל מה שאגיד עליו יהיה קטן. אהב את החיים. הלב נשבר"

 יובל לופס הי"ד נפל בעזה: "היה נשמה של בן אדם. תמיד עזר לכולם"
יובל לופס הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי יובל לופס הי"ד מאלון שבות, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 27 בנופלו. יובל נפל במהלך אירוע התמוטטות המבנים על הלוחמים שעסקו במלכודם כתוצאה מירי טיל RPG שנורה ע"י מחבלי החמאס, בסמוך ליישוב כיסופים. הוא הותיר אחריו אשה ו 3 בנות קטנות בגילאים 7 חודשים עד 3.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: "יובל, יצא ללא היסוס בגבורה להגן על אזרחי מדינת ישראל. הוא הקריב את עצמו למען תקומת עם ישראל, לבנו שבור, אבל נמשיך לעמוד כצוק איתן, ההתיישבות בשומרון ומדינת ישראל ימשיכו להתפתח לבנות ולהבנות. אנחנו כולנו נלווה את סיגלית ואת המשפחה תמיד. ונעשה כל שביכולתנו כדי לחבק אותה ואת המשפחה"

נפתלי סיקצ'ה בן דודו, תושב כפר תפוח, ספד לו בדמעות: יובל וסיגלית שתי נפשות תאומות כל כך דומים. הוא היה אבא למופת. מסור. שירת בתחילת הלחימה בגבול הצפון. באמצע הלחימה העבירו אותו לדרום לעזה. הוא אהב את הצבא. אהב את המדינה. התגייס בצו 8. היה נשמה של בן אדם תמיד עזר לכולם. יצא לאפטר לאחרונה לפני שבועיים. מה אפשר להגיד? כל מה שאגיד עליו יהיה קטן. אהב את החיים. הלב נשבר".

מהישוב כפר תפוח נמסר: "ברוך דיין האמת. בצער גדול ולב נשבר אנו מודיעים על נפילתו בקרב של חברנו יובל לופז, בעלה של סיגלית וחתנה של אלינור מנדוזה. פרטים על הלוויה והשבעה יפורסמו בהמשך".

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד