כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לכבוד המקובל האלוקי

אלפים מהארץ ומהעולם השתתפו בהילולא המסורתית של מוסדות ''חכמת רחמים''

כמדי שנה גם השנה התקבצו ובאו אלפי עמך בית ישראל מכל אזור הדרום ולא רק, גם אורחים חשובים מחו''ל הגיעו לכבד את מעמד ההילולא לכבוד המקובל האלוקי הסבא קדישא רבי חויתה הכהן זיע''א, הנערך בכל שנה ע''י מוסדות ''חכמת רחמים'' בברכיה

אלפים מהארץ ומהעולם השתתפו בהילולא המסורתית של מוסדות ''חכמת רחמים''
הילולת הענק צילום: חיים ביתן צילום סיטי

ההילולא השנתית התקיימה אמש באולמי גני הצבי בברכיה כאשר את האולם גדשו אלפי האורחים, אם לא די באולם הגדוש גם שני אוהלי ענק הוקמו במיוחד בכדי להכיל את הקהל הרב שהגיע לאירוע.

באירוע המיוחד השתתפו רבנים ואישי ציבור מכל גווני הקשת, כשכולם מגיעים על מנת לתת כבוד למוסדות ולצדיק זיע''א.

למרות המצב ואולי דוקא בגלל המצב מתוך תחושה אמיתית כי החיבור למוסדות הקדושים זוהי ההגנה בתקופה הזו, גדשו השנה את האולמות אלפים כשצוות ניהול האירוע מציין כי השנה כמות הקהל הגיע לשיא של כל השנים.

הגאון הגדול הרב צמח מאזוז שליט''א שהגיע לכבד את המעמד דיבר בשבחן של המוסדות המאירים את האזור כולו, כמו כן האציל מברכותיו על באי ההילולא שימשיכו לתמוך במוסדות עוד כהנה וכהנה.
גם הגאון הגדול הרב ברכאל הכהן שליט''א הזכיר בדבריו את גודל מעלת הסבא קדישא ומעלת השותפים במוסדותיו הקדושים.

במהלך הערב הוקרן סרטון של פעילות המוסדות יחד עם רבי ישראל דרעי הי''ו למען החיילים, כידוע בתחילת המלחמה הקצו המוסדות את כל שטחי המבנים למען החיילים והפלוגות השונות.
המשא המרכזי ע''י ראש המוסדות הגאון הרב חננאל הכהן שליט''א הביא את האירוע לשיאו עם הדלקת נרות על ידי התורמים הנכבדים, כשהרב מאציל מברכותיו על הציבור כולו.
מנכ''ל המוסדות הרב משה נעמן שליט''א חותם את סיכום האירוע במלים ''אין עוד מלבדו" אירוע שנתי, במצב השנתי, עם עוצמות כאלו עוד לא ראו בכל אזור הדרום.

כסא רחמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד