כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
זוכים לישועה

היום זה קורה: מרנן ורבנן עמודי התפילה בדורנו, יערכו את המעמד המסוגל

בשעות אלו ממש נשלמו ההכנות לקראת עלייתם של מרנן ורבנן עמודי התפילה, למעמד התפילה האדיר הנערך אחת לשנה ביום ג' פרשת בשלח, על ציונו של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי ובקבר בעל הסגולה ברמינוב • אמש, המריאו שלוחי 'ועד הרבנים' לפולין, ושמים פעמיהם לציונו של בעל הסגולה ברמינוב זיע"א • שעות אחרונות למסירת שמות ובקשות למעמד התפילה • אלפים מעידים: זכינו לישועה!

היום זה קורה: מרנן ורבנן עמודי התפילה בדורנו, יערכו את המעמד המסוגל
מעמד מסוגל צילום: ועד הרבנים

היום, יום שלישי פרשת בשלח, הוא היום המסוגל ביותר לתפילה על הפרנסה. ב'ועד הרבנים' השלימו את ההיערכות לקראת מעמד התפילה אדיר, בראשות עמודי התורה והתפילה של דורנו הגאון רבי מרדכי גרוס, הגה"צ רבי אלימלך בידרמן, הגאון רבי בנימין פינקל והגאון רבי שריאל רוזנברג, שיתקיים כמדי שנה בשנה במערת התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי, ובקבר בעל הסגולה רבי מנחם מנדל מרמינוב זיע"א, להעתיר עבור כל המסייעים והתומכים במפעלות הצדקה והחסד של 'ועד הרבנים', להיוושע בכל מילי דמיטב.

התפילה המסוגלת ביום השלישי לפרשת בשלח, כבר הפכה למסורת ב'ועד הרבנים', ונותרו שעות ספורות למסור שמות למעמד התפילה, ולקבל את 'שטר הפרנסה' המסוגל, בו מברכים גדולי הדור את המסייעים "שיפתח להם ה' שערי פרנסה, שערי הצלחה, שערי סיעתא דשמיא, להצליח בכל מעשי ידיהם ולזמן להם פרנסתם בשבע ובנקל ובהיתר".

כאמור, בשעות הקרובות יעלו עמודי התפילה בדורנו למערת התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי, שם יתפללו ויעתירו בבכי ודמעות על צרת אחינו בני ישראל הנתונים בצרה ובשביה, ויאמרו ברוב עם את 'פרשת המן', שעל זה נאמר ש"כל האומר פרשת המן מובטח לו שלא יתמעטו מזונותיו", ולאחר מכן יקראו פרקי תהילים המסוגלים עם 'יהי רצון' וימשיכו באמירת י"ג מידות של רחמים ותקיעת שופר, לישועה ולביטול גזירות קשות ורעות מעם ישראל. 

אל תחמיצו! שעות אחרונות למסירת שמות למעמד המסוגל והבדוק לתפילה על הפרנסה>>>

אמש, המריאו שלוחי 'ועד הרבנים' לפולין, ושמו פעמיהם לרימינוב, לקברו הנודע של בעל הסגולה רבי מנחם מנדל מרימינוב זיע"א שבפולין שכתב: "סגולה לפרנסה לקרא פרשת המן שניים מקרא ואחד תרגום ביום שלישי פרשת בשלח", ובשעה המסוגלת, יאמרו את 'פרשת המן' כמופיע בסגולה, בתפילה מיוחדת על הפרנסה עבור כל המסייעים לאלפי המשפחות הנתמכות של 'ועד הרבנים'.

המוקד לקבל את אלפי השיחות של המבקשים להצטרף למעמד התפילה ההיסטורי ולשלוח את שמותיהם לתפילת גדולי הדור, ולקבל את 'שטר הפרנסה' המסוגל, בו מברכים גדולי הדור את המסייעים "שיפתח להם ה' שערי פרנסה, שערי הצלחה, שערי סיעתא דשמיא, להצליח בכל מעשי ידיהם ולזמן להם פרנסתם בשבע ובנקל ובהיתר".

במהלך השנה האחרונה, הגיעו למשרדי 'ועד הרבנים' אלפי מכתבים, ללא גוזמה, ובהם עדויות מרגשות על כוחה של הסגולה לפעול ישועה למעלה מדרך הטבע, כאשר רבים שזכו ששמם הוזכר במעמד התפילה ביום המסוגל, זכו לראות את הישועה בעיניים. בימים האחרונים אף פורסמו חלק מן העדויות, ביניהם אנשים שזכו למצוא פרנסה בקלות מיד לאחר מעמד התפילה, וראו את ישועת ד' כהרף עין. "ישר כוח על היותכם (מלבד החסד העצום) שליחים להביא גילויי שכינה ויד ה' בעולם" כותבים בהתרגשות אלו שזכו לישועה.

יצוין, כי בחודשים האחרונים, ובעקבות המצב בארץ ישראל, גברו הבקשות והוקמו עשרות קרנות חדשות, לסייע ולתמוך במשפחות רבות שמטה לחמם נשבר, הן בעקבות מצב כלכלי דחוק, והן מפני אסונות וטרגדיות ל"ע, מלבד הסיוע של 'ועד הרבנים' בסכומים של מיליוני שקלים, לאלפי משפחות מדי חודש בחודשו.

הירשמו כעת למעמד התפילה האדיר המסוגל ביותר על הפרנסה>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד