ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
במפגש עם ראשי רשויות מהצפון

נתניהו: "אביא החלטה לפיתוח הצפון על סך 3.5 מיליארד ש"ח"

ראש הממשלה נתניהו לראשי הרשויות מהצפון: "אביא בהקדם את החלטת הממשלה לפיתוח הצפון על סך 3.5 מיליארד ש"ח". בהחלטה זו העוגנים המרכזיים יהיו היבטי הפנים, כלכלה וביטחון

נתניהו: "אביא החלטה לפיתוח הצפון על סך 3.5 מיליארד ש"ח"
נתניהו עם עמר מוכר הפלאפל צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם ראשי רשויות מהצפון בכורזין, יחד עם חברי הקבינט לניהול המלחמה: שר הביטחון גלנט, השר גנץ, השר איזנקוט, השר לעניינים אסטרטגיים דרמר.

כמו כן, משתתפים במפגש שר האוצר סמוטריץ', שר הפנים ארבל, שרת התחבורה רגב, שר החינוך קיש, שר השיכון והבינוי גולדקנופף וסגן שר החקלאות אבוטבול.

ראש הממשלה נתניהו הנחה להביא כבר בימים הקרובים את החלטת הממשלה לפיתוח הצפון שמתגבשת בימים אלה, על סך 3.5 מיליארד ש"ח. בהחלטה זו העוגנים המרכזיים יהיו היבטי הפנים, כלכלה וביטחון. ועדת ההיגוי מורכבת ממנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד הפנים ומנכ"ל משרד האוצר.

ראש הממשלה והשרים שמעו מראשי הרשויות על הצרכים בעורף של התושבים ביישובי קו העימות שפונו מבתיהם וגם של התושבים שמעבר לאזורים שפונו. ראשי הרשויות חיזקו את ידיהם של ראש הממשלה וחברי הקבינט לניהול המלחמה, ואמרו כי למרות הקושי הקיים בעורף האזרחי, יש צורך להכריע את אויבנו.

במפגש השתתפו ראשי רשויות מהמועצות והיישובים הבאים: מטה אשר, כפר ורדים, גליל עליון, חורפיש, יסוד המעלה, מבואות חרמון, מעלה יוסף, מעלות, מרום גליל, נהריה, פקיעין, פסוטה, קריית שמונה, צפת, מטולה, כסרא סמיע, בית ג׳אן, גוש חלב, מעיליא, גולן, קצרין, מג׳דל שמס, מסעדה וחצור הגלילית.

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד