כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חתנו של הדיין

טרגדיה: האברך הצעיר שטבע, נפטר בבית החולים

האברך הצעיר הרב גרשון פרנקל ז"ל בן 20 בלבד שנישא אך לפני שנה וחצי נפטר לבית עולמו בבית החולים בלינסון בפתח תקווה לאחר שאתמול (שני) טבע בבריכה העירונית בבני ברק. הוא חתנו של הדיין הגאון רבי אליהו פוזן 

טרגדיה: האברך הצעיר שטבע, נפטר בבית החולים
האברך ר' גרשון פרנקל ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

טרגדיה קשה בבני ברק: האברך הצעיר הרב גרשון פרנקל ז"ל בן 20 בלבד נפטר לבית עולמו לאחר שאתמול (שני) טבע בבריכה העירונית בבני ברק. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מתנדבי הצלה הוזעקו במהירות לבריכה העירונית של בני ברק שם ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, בסיומן הובהל במצב אנוש לבית החולים בלינסון בפתח תקווה שם נלחמו הרופאים על חייו ורבים התפללו לרפואת גרשון בן נחמה אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

בן 20 פונה במצב אנוש מהבריכה העירונית בבני ברק

האברך הרב גרשון פרנקל ז"ל נולד בבית שמש בי' סיון תשס"ג, להוריו הרה"ג ר' יששכר דב פרנקל, מחשובי האברכים בבית שמש, ולאמו מרת נחמה שתחי'. 

בבחרותו למד בישיבה קטנה 'משכן התורה' ברחוב הלפרין בבני ברק ולאחר מכן בישיבת 'זכרון מיכאל' בזכרון יעקב שם עלה ונתעלה והיה חביבם של רבותיו ראשי הישיבה.

לפני שנה וחצי נשא את רעייתו שתחי', בתו של הדיין הגאון רבי אליהו פוזן, מגדולי הדיינים בב"ב. לפני חמישה חודשים נולד בנו הבכור.

כל חייו שקד על דלתי התורה בבקשת האמת, בעמל וביגיעה, היה בעל מדקדק גדול במצוות מתוך יראת חטא מופלגת. תפילותיו היו זכות כבן המתחטא לפני אביו, היה מנותק מכל הבלי העולם הזה אלא לקים רצון קונו וזה היה כל מגמתו בחייו הקצרים. 

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי', תינוק כבן חצי שנה, הורים ואחים. 

מסע הלוויה ביום רביעי בשעה 13:00 בצהריים מכולל הלפרין ברחוב סמטת האר"י בבני ברק ובשעה 15:00 ברחבת הר המנוחות בירושלים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בני ברק טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד