כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ביידן דוחף לפנטזיה

מאמר מערכת ב'ניו יורק פוסט': ישראל מקריבה את חייליה כדי להגן על פלסטינים

ה'ניו יורק פוסט' כותב כי "צה"ל סופג קורבנות כדי להגן על עזתים, בעוד הנשיא ביידן דוחף לפנטזיה של הסכם שלום". קריאותיו של ביידן לפתרון שתי מדינות לסיום המלחמה, הן אבסורד. בכיר חמאס חאלד משעל נשבע שארגון הטרור לעולם לא יסכים עם שום הסכם שישאיר את ישראל על כנה

חייל יורד במנהרה
חייל יורד במנהרה צילום: דובר צה"ל

במאמר מערכת בעיתון ה'ניו יורק פוסט' נכתב כי "צה"ל סופג קורבנות כדי להגן על עזתים, בעוד הנשיא ביידן דוחף לפנטזיה של הסכם שלום".

ביום שני, ישראל סבלה מהיום הקטלני ביותר מאז 7 באוקטובר שבו נהרגו 24 חיילים בעזה.

המספר הגבוה יחסית נובע מהגישה החדשה של ישראל: "במקום לבצע הפצצות אוויריות רחבות היקף, היא מסתמכת על התקפות קרקעיות, ממוקדות יותר, כדי ללכוד טרוריסטים של חמאס. מקרי המוות של עזה ירדו בשני שליש מאז תחילת המלחמה, כך לפי גורמי הבריאות של חמאס" מציין העיתון.

כלומר: "ישראל מקריבה את חייליה כדי להגן על אזרחים פלסטינים, אפילו שחמאס מתעקש שיש לו אפס אחריות לבטיחות העזתים" נאמר.

קריאותיו של ביידן לפתרון שתי מדינות לסיום המלחמה, הן אבסורד. בכיר חמאס חאלד משעל נשבע שארגון הטרור לעולם לא יסכים עם שום הסכם שישאיר את ישראל על כנה. "אנחנו דוחים את הרעיון הזה של פתרון שתי מדינות, שכן הפלסטינים יצטרכו "להכיר בלגיטימיות של הישות הציונית", אמר משעל, וטען שהטבח של חמאס מוכיח שהוא יכול להשמיד את ישראל.

העיתון מציין כי "השקפה זו באה לידי ביטוי הרבה מעבר לחמאס: סקרים מראים שגם פלסטינים בעזה ובגדה המערבית מתנגדים לכל פתרון שתי מדינות העונה על צרכי הביטחון של ישראל.

"גם נתניהו ורוב הישראלים מתנגדים להקמת מדינה פלסטינית" נאמר, "משום שמדינה כזאת צפויה להחזיר שוב את ה-7 באוקטובר בלי סוף".

סקרים מצביעים על כך שחמאס יביס את הרשות הפלסטינית אם הבחירות יתקיימו היום. מה שלא מותיר לישראל ברירה אלא למגר את ארגון הטרור ולהתעקש על "שליטה ביטחונית ישראלית מלאה על כל השטח שממערב לירדן", כדברי נתניהו. "הצעד הראשון וההכרחי לשלום הוא למחוק את הנגע הזה מעל פני האדמה".

 

חמאס עזה חאלד משעל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד