י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בירך שהחיינו"

בדרך לחתונה: ליפא שמעלצר נפגע בתאונה וסיים בבית החולים

הזמר האהוב ליפא שמעלצר נקלע לתאונה עצמית כשעשה את דרכו לחתונה אליה הוזמן. מיד לאחר שיצא מהרכב בחיים תיעד את עצמו מברך "שהחיינו" בשם ומלכות. מאוחר יותר התפנה לבית החולים, שם נשאר לבדיקות והשגחה 

בדרך לחתונה: ליפא שמעלצר נפגע בתאונה וסיים בבית החולים
ליפא בבית החולים/הרכב לאחר התאונה צילום: באדיבות המצלם

גדול הזמר החסידי ליפא שמעלצר ניצל הלילה (רביעי) בתאונת דרכים עצמית בה היה מעורב כשהוא נוהג ברכב הטסלה שלו. בדרכו לחתונה אליה הוזמן לשמח, כאשר עבר לנתיב השמאלי לפני גשר ג'ורג' וושינגטון הוא התנגש עם רכבו במעקה שבצד הדרך, כריות האוויר התנפחו ובכך ניצלו חייו. 

בתיעוד של שמעלצר שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', ניתן לראות את הנזק לרכב והוא נשמע ברקע מתאר: "ממש לפני וושינגטון בריטש, נכנסתי במעקה וברוך השם אני בריא וחזק. כתוב בספרים "על עצים ואבנים". הייתי בדרך לחופה והפסדתי אותה כבר. אני יצאתי פה בניסים. אני מודה לקדוש ברוך הוא, ומיד בירך שמעלצר בשם ומלכות "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה".

כעבור דקות הגיע אחד מחבריו עם רכב חלופי וליפא נראה מספר בסרטון נוסף כי הוא סובל מכאבים בכתפיים ובמותניים ומתקשה לנשום. ל'בחדרי חרדים' נודע כי שמעלצר המשיך תחילה לחתונה אליה היו פניו מועדות, אך הוא לא יכל לשאת את הכאבים והתפנה לבדיקות בבית חולים. גם משם תיעד סרטון ובו העביר מסר למעריציו.

שמעלצר נמצא בימים אלה בארצות הברית ומדלג מידי יום בין אירועים. במהלך ימי הלחימה שהה שמעלצר כמה פעמים בישראל, הסתובב בין הבסיסים ובין משפחות שכולות, משפחות חטופים וכן ביקר אצל פצועי המלחמה בבתי החולים וההחלמה ושימח אותם מגרונו.

 

תאונת דרכים תאונה ארצות הברית ליפא שמעלצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד