י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עימות ברשת

עמית סגל תקף את הח"כית "מופקרת" וספג בחזרה: "ימני מחמד"

עימות ברשת בין הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל לחברת הכנסת הקולנית מסיעת הליכוד. סגל כינה אותה "מופקרת" וייחל כי מתפקדי הליכוד ישליכו אותה אל מחוץ לכנסת הבאה. היא בתגובה לא נשארה חייבת: "השופר מס. 2 המגלומן, הימני מחמד"

עמית סגל תקף את הח"כית "מופקרת" וספג בחזרה: "ימני מחמד"
עמית סגל צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12

הפרשן הפוליטי עמית סגל תוקף את חברת הכנסת טלי גוטליב וכותב: "מופקרת. מקווה שמתפקדי הליכוד ישלחו אותה בחזרה לאן שהיא צריכה להישלח".

קצפו של סגל יצא בעקבות ציוץ של חברת הכנסת נגד דובר צה"ל על כך שהוא משתהה עם ההודעות לתקשורת בדבר נפילתם של חיילים בעזה. כאשר נפוצו שמועות בקבוצות הוואטסאפ בערבו של יום שני על נפילתם של חיילים רבים בעזה והדבר נודע רשמית רק בבוקר, כתבה ח"כ גוטליב בחשבון ה-X שלה: "אולי די להטריף את הציבור שאחוז דאגה נוראית?? שימו קץ לשמועות והוציאו הודעה, גם אם היא הודעה חלקית. אנחנו בשנת 2024. אין לקבל שהציבור יקבל ידיעות לא רשמיות בטלגרם. דובר צהל. אנא גלו רגישות ואחריות. שמועות כמו אש בשדה קוצים כבר שעות. ה׳ ישמור על חיילנו הגיבורים עזי הרוח".

כאמור סגל זעם על הביקורת שלה וכתב את הדברים הנ"ל. גוטליב לא נשארה חייבת ועקצה את סגל: "אדוני רוה"מ אני בטוחה שהיועצים הגרועים שלך לא מספרים לך שהם מתדרכים עיתונאים שופרות שלך לצאת נגדי. השופר מס. 2 המגלומן, הימני מחמד, עמית סגל פנה היום לחברי הליכוד לצאת נגדי כי הדברים שאני רושמת בטוויטר מעצבנים אותו. איך אני מעזה באמת.. מבטיחה להמשיך ביתר עוצמה למען העם והארץ שלי".

עמית סגל גוטליב מלחמת חרבות ברזל עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד