י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עורר סערה

השר על האלוף בסיור בחברון: "שם רשעים"

השר עמיחי אליהו אמר בסיור בחברון על האלוף תיבון - "שם רשעים...". בנו של האלוף הגיב: "ביום בו מדינה שלמה אבלה ובוכה, זה היה המסר העיקרי של "שר המורשת"

השר על האלוף בסיור בחברון: "שם רשעים"
השר עמיחי אליהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר המורשת עמיחי אליהו קיים אמש (רביעי) סיור בחברון וסיפק אמירה שנויה במחלוקת על האלוף נועם תיבון ששימש בין היתר כמפקד חטיבת יהודה האחראית על גזרת חברון. השר אליהו אמר על תיבון: "שם רשעים" (ההמשך הוא כמובן "ירקב").

תיבון שימש בעבר כמפקד אוגדת יהודה ושומרון ונדרש במסגרת תפקידו לסוגיית פינוי המאחזים בהתיישבות. בעקבות כך, החלו פעילי ימין להפגין באופן קבוע מול ביתו בתל אביב.

מחאה זו לא הייתה מקובלת על כל אנשי הימין. כך למשל, מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר פנחס ולרשטיין אמר כי "ההתיישבות צריכה להוקיר תודה לתיבון על המעשים שהוא עושה לביטחון עם ישראל".

בנו אמיר תיבון כתב בטוויטר בעקבות דבריו של השר אליהו: "אתמול היה היום הכי קשה מאז 7/10. יום אבל. השר עמיחי אליהו הלך לסיור בחברון, עם צלם צמוד.

תוך כדי הסיור, התנהלה שיחה על מפקדי חטיבת חברון בעבר. השר אליהו תרם את חלקו: "אצלי המח"ט היה נעם תיבון. שֵׁם רְשָׁעִים". ביום בו מדינה שלמה אבלה ובוכה, זה היה המסר העיקרי של "שר המורשת", כתב.

עמיחי אליהו חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד