י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פירותיך מתוקין

לזכות לנחת מהילדים: הסגולה המיוחדת של ט"ו בשבט

במכתבם קובעים מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א ומרן הגאון רבי אלימלך בידרמן שליט"א: "גם השנה תשפ"ד, תתקיים גזירת צדיק מרן שר התורה זצוק"ל שחתם בחתימת יד קדשו, שהתורמים כמניין פירותי"ך מתוקי"ן יזכו לנחת דקדושה מכל ילדיהם" • מרן הגר"ש גלאי שליט"א הוסיף וכתב: "וכמו ששמעתי מפה קדשו של בעל הקהלות יעקב על כח הצדיק לאחר מיתתו שהוא יותר מבחייו זיע"א" • התורמים כמנין 'פירותיך מתוקין' יזכו לקבל את 'שטר הנחת', התורמים פעמיים כמנין 'פירותיך מתוקין' יקבלו גם את שיירי ריבת האתרוגים של מרן זיע"א

לזכות לנחת מהילדים: הסגולה המיוחדת של ט"ו בשבט
סגולה מאת הגר"ח צילום: יח"צ

ביקוש רב והתעוררות ציבורית לקבל את 'שטר הנחת' כפי שייסד ותיקן רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל בחתימת יד קדשו ל'קופת העיר', לזכות לנחת דקדושה מהצאצאים, ובהצטרפותם השנה של מרן הגר"ש גלאי שליט"א ומרן הגר"א בידרמן שליט"א המברכים "גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם". בנוסף יזכו המשתתפים במגבית ט"ו בשבט פעמיים כמנין 'פירותיך מתוקין', לקבל גם משיירי ריבת האתרוגים שמרן הגר"ח זצוק"ל ברך עליהם בחג הסוכות תשפ"ב.

לקבלת שטר הנחת לנחת מהילדים הקליקו כאן>>>

במכתב קדשו שנכתב בשנת תשפ"ב לתורמי מגבית ט"ו בשבט של 'קופת העיר' כתב רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל, כחודש לפני הסתלקותו לשמי מרום: בס"ד שבט תשפ"ב, התורמים כמנין "פירותיך מתוקין" למגבית ט"ו בשבט של קופת העיר, יזכו במדה כנגד מדה לפירות מתוקין, נחת דקדושה מכל יוצ"ח וסייעתא דשמיא לגדלן לתורה ויראת שמים".

למענם של אלפי המשפחות מכל רחבי הארץ שנזקקות לתמיכת 'קופת העיר', חרג בשנתו האחרונה רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל מדרכו, ותיקן את 'שטר הנחת' לראשונה בהיסטוריה, לאלו שיתרמו פעמיים את הסכום שקבע במכתבו סך "פירותיך מתוקין" למגבית ט"ו בשבט של קופת העיר, יזכו לקבל מלבד שטר הנחת של מרן זצוק"ל, גם מריבת האתרוגים שבירך עליהם בסוכות.

השנה כתבו מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א ומרן הגאון רבי אלימלך בידרמן שליט"א: "גם השנה תשפ"ד, תתקיים גזירת צדיק מרן שר התורה זצוק"ל שחתם בחתימת יד קדשו, שהתורמים כמניין פירותי"ך מתוקי"ן יזכו לנחת דקדושה מכל ילדיהם". מרן הגר"ש גלאי שליט"א הוסיף וכתב: "וכמו ששמעתי מפה קדשו של בעל הקהלות יעקב על כח הצדיק לאחר מיתתו שהוא יותר מבחייו זיע"א".

לאור הצורך הדחוף לתמיכה במשפחות בתקופה זו, ולאור העדויות הנלהבות שהגיעו ל'קופת העיר', התורמים כמנין 'פירותיך מתוקין' יזכו לקבל את 'שטר הנחת', כשהתורמים פעמיים כמנין 'פירותיך מתוקין' יקבלו גם את שיירי ריבת האתרוגים של מרן זיע"א מאתרוגי תשפ"ב, שנשמרים במיוחד עבור תורמי מגבית ט"ו בשבט של קופת העיר.

לקבלת שטר הנחת לנחת מהילדים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד