י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שלל מגמות

הנתונים מוכיחים: זו האקדמיה שהכי מתאימה למגזר החרדי

שיטת לימודים גמישה וייחודית, שלל מגמות לימוד וליווי מקצועי צמוד, כל אלה הביאו למספר שיא של סטודנטים חרדים שבחרו ללמוד תואר באוניברסיטה הפתוחה בשנת הלימודים החולפת, שעל פי נתוני הלמ"ס חצו לראשונה את רף ה-3000 תלמידים

הנתונים מוכיחים: זו האקדמיה שהכי מתאימה למגזר החרדי
לימודים בפתוחה צילום: אלכס בן ארי

כניסה למוסד להשכלה גבוהה, מביאה עמה לא פעם רתיעה מסוימת בקרב בוגרי ישיבה נשואים. הרצון להגשים חלום של קריירה מפוארת מחד והצורך לנהל בית, לגדל ילדים ולהתמודד עם עול הפרנסה מאידך, מתנגשים זה בזה בצורה חזיתית ומביאים במקרים רבים לגניזת חלום התואר. 

על כן, אין זה פלא שהמוסד האקדמי המועדף על המגזר החרדי הינו האוניברסיטה הפתוחה, המאפשרת לימודי תואר בתנאים נוחים, בזמן ובמקום המתאימים לכל סטודנט וסטודנטית. הגמישות המירבית, מעניקה את האפשרות הטובה ביותר להמשיך בשגרת היום הרגילה ולשלב בתוכה לימודי תואר מקצועיים ואף להצליח להגיע בסופו של דבר לתואר הנחשק.

ללימודי תואר בדרך הנוחה לך>>>

מנתוני הלמ"ס שפורסמו לאחרונה עולה, כי לראשונה מספר הסטודנטים החרדים באוניברסיטה הפתוחה חצה את רף ה-3,000, כאשר בשנה"ל תשפ"ג, 3,069 סטודנטים וסטודנטיות חרדים בחרו ללמוד באוניברסיטה הפתוחה. נתונים אלה מלמדים כי האוניברסיטה הפתוחה הינה מוסד הלימודים המוביל והמבוקש ביותר בקרב חרדים באקדמיה.

ההעדפה המובהקת בקרב המגזר החרדי ללימודים באוניברסיטה הפתוחה, נוגעת כמובן בין היתר לשיטת הלימודים הייחודית של האוניברסיטה, אולם נובעת ממספר יתרונות משמעותיים נוספים כדלהלן.

רק תבחר

שלל המגמות הפתוחות בפני הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה הן רבות ועצומות, מתוכן ניתן למנות מגוון תארים יוקרתיים ומבוקשים כגון: פסיכולוגיה, מדעי המחשב, כלכלה, חשבונאות ועוד עשרות תחומים בהתאם לבחירה של אחד ואחת.

כמו כן, לימודי תואר באוניברסיטה אינם מצריכים בגרות או מכינה קדם-אקדמית, כך שניתן להתחיל את לימודי התואר באופן מיידי ולדלג מעל הקושי המובנה שטמון בהעדר תעודת בגרות או בחינה פסיכומטרית שקיים לעיתים אצל בוגרי ישיבה.

בנוסף לזאת, הסטודנטים החרדים באוניברסיטה הפתוחה, מציינים לשבח כי האוניברסיטה מקפידה להעניק ליווי מקצועי צמוד לא רק לאורך תהליך הקליטה, אלא במשך כל תקופת הלימודים וכך סוללים את הדרך לקבלת התואר המיוחל בצורה הנוחה והמקצועית ביותר.

ללימודי תואר בדרך הנוחה לך>>>


האוניברסיטה הפתוחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד