א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בארבע עיניים

ראש הממשלה ושר החוץ נפגשו עם שר החוץ של בריטניה

ראש הממשלה נפגש היום עם שר החוץ של בריטניה וראש הממשלה לשעבר דייוויד קמרון. גם שר החוץ ישראל כץ נפגש עם קמרון שנמצא בישראל לדיונים על המלחמה בעזה

ראש הממשלה ושר החוץ נפגשו עם שר החוץ של בריטניה
נתניהו ודייוויד קמרון צילום: קובי גדעון לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) בארבע עיניים עם שר החוץ של בריטניה וראש הממשלה לשעבר דייוויד קמרון, בלשכת רה"מ בירושלים. השניים שוחחו על המלחמה בעזה ועל נושאים מדיניים נוספים.

גם שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש היום עם שר החוץ של בריטניה דיוויד קמרון. השר כ"ץ הודה לשר קמרון על תמיכתה הברורה של בריטניה לאחר מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, ועל מאמציו לשחרור כל החטופים.

השר כ"ץ הדגיש את השפעתה השלילית של איראן באזור והזהיר מפני ניסיונותיה לערער את היציבות האזורית. השר כ"ץ אמר כי מדינת ישראל מחויבת להמשיך עד לחיסול ארגון הטרור חמאס והשבת החטופים.

בפגישה עם השרים נכח מתאם השבויים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש, ובני משפחותיהם של החטופים עודד ליפשיץ, דורון שטיינברכר, אמילי תהילה דמארי, אבינתן אור והאחים אלי ויוסי שרעבי, שסיפרו את סיפורם האישי.

לקראת ביקורו הקרוב של השר קמרון בקטאר, השר כ"ץ ביקש מהשר קמרון להפעיל את השפעתו לשחרור החטופים, ללחוץ על קטאר למען שחרור כל החטופים, ולוודא שהתרופות הגיעו לחטופים, כפי שסוכם.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "תודה לשר קמרון על עמידתו האיתנה והתמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה. אמרתי לו שאנחנו מחויבים להשמיד את החמאס ולהשיב את כל החטופים, והדגשתי כי לא נהסס לפעול נגד איראן ושלוחותיה באזור. אם חיזבאללה לא ייסוג - כל מדינת לבנון תשלם את המחיר"

חטופים בנימין נתניהו בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד