כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי הניצחון בניו המפשייר

טראמפ מאיים: "כל מי שיתרום לקמפיין של היילי יורחק מהמחנה"

הנשיא לשעבר ומעומד המפלגה הרפובליקנית איים על מצביעי המפלגה כי מי שיתמוך במועמדת היחידה נגדו ניקי היילי, יורחק מהמחנה. "אנחנו לא רוצים אותם ולא נקבל אותם", אמר

טראמפ מאיים: "כל מי שיתרום לקמפיין של היילי יורחק מהמחנה"
טראמפ בכנס בחירות צילום: מתוך הטוויטר שלו

הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ הזהיר אתמול את חברי המפלגה הרפובליקנית כי מי שיתרום כסף לקמפיין של ניקי היילי יורחק לצמיתות מהמחנה.

טראמפ כתב ברשת החברתית שלו: "אנחנו לא רוצים אותם ולא נקבל אותם", והוסיף: "כל מי שיתרום ל'מוח ציפור' (הכינוי של טראמפ להיילי) מעתה והלאה, יורחק לצמיתות מהמחנה שלנו".

מוקדם יותר השבוע ניצח דונלד טראמפ בפריימריז הרפובליקני לנשיאות בניו המפשייר, כשהוא מנצח את יריבתו היחידה במירוץ הרפובליקני, ניקי היילי. הניצחון הגיע לאחר הניצחון שובר השיאים של טראמפ באיווה בשבוע שעבר.

הנשיא לשעבר המשיך בקריאותיו להיילי להפסיק את המירוץ הלילה, אבל היילי אמרה לתומכים "המרוץ הזה רחוק מלהסתיים" ונשבעה להמשיך.

טראמפ נאם בפני תומכיו, ותקף את ניקי היילי: "היה לה לילה רע מאוד. היא אמרה שהיא הולכת לנצח, אבל היא נכשלה בגדול". הנשיא לשעבר התייחס לטענתה כי אם ינצח בפריימריז יפסיד לביידן בקרב על הנשיאות בנובמבר הקרוב, ואמר: "ניצחנו כמעט בכל סקר בשלושת החודשים האחרונים נגד ג'ו ביידן הנוכל, והיא לא".

דונלד טראמפ בחירות בארצות הברית ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד