י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האסון בדרום הרצועה

עמית סגל ניחם את משפחת אבו לטיף ברהט • תיעוד

עמית סגל ניחם את משפחת אבו לטיף ברהט שבנם אחמד נפל השבוע באסון הכבד בדרום הרצועה. אביו סיפר: "בשבעה באוקטובר שבר את דלת חדר הארונות שבו היו המדים כדי לא לבזבז זמן על מציאת מפתח"

עמית סגל ניחם את משפחת אבו לטיף ברהט • תיעוד
עמית סגל ברהט צילום: מתוך הוידאו

הפרשן עמית סגל הגיע היום (חמישי) ליישוב הבדואי רהט כדי לנחם את בני משפחת אבו לטיף שבנם אחמד נפל השבוע באסון בדרום הרצועה.

סגל כותב: "הייתי עכשיו ברהט בניחום אבלים אצל משפחתו של לוחם צה"ל אחמד אבו לטיף שנפל השבוע ברצועה. אבא שלו סיפר שהיה מסתובב בעיר וכשראה נערים חסרי מעש בבתי קפה היה נוזף בהם: תתגייסו לצבא!

עשרות עשו זאת בזכותו. בשבעה באוקטובר שבר את דלת חדר הארונות שבו היו המדים כדי לא לבזבז זמן על מציאת מפתח".

אחמד נפל במהלך אירוע התמוטטות המבנים על הלוחמים שעסקו במלכודם כתוצאה מירי טיל RPG שנורה ע"י מחבלי החמאס, בסמוך ליישוב כיסופים. הוא תושב רהט ואב למנסורה, תינוקת בת שנה. עובד במחלקת הביטחון של אוניברסיטת בן גוריון.

אחמד אבו לטיף ז"ל

הוא כתב פוסט בפייסבוק, בו תיאר את חוויותיו מהשירות בצבא. "אני גאה להיות בדואי-ישראלי! מבחינתי, האנשים שאני חי איתם ועובד איתם הם אחיי ואחיותיי וכולנו חיים ביחד ומכבדים אחד את השני בארץ שלנו. אני גאה להיות בדואי ששירת בצה״ל כלוחם בגדס״ר הבדואי. זכיתי להגן ולשמור בשירות משמעותי שלא אשכח כל חיי. במהלך השירות גיליתי את העוצמות והיכולות שלי להתמודד עם אתגרים והכרתי את האנשים המדהימים שהפכו לחברים לכל החיים".

מלחמת חרבות ברזל עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד