י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרמה פוליטית חרדית

האדמו"ר מויז'ניץ הודיע על תמיכה באבוטבול בבית שמש

האדמו"ר מויז'ניץ כינס הערב לאחר הטיש את כל רבני החסידות ומנהלי המוסדות בבית שמש והורה להם כי הוא תומך במשה אבוטבול לראשות העיר וכי יש לעשות הכל למען הצלחתו כדי שהוא ייבחר

האדמו"ר מויז'ניץ הודיע על תמיכה באבוטבול בבית שמש
משה אבוטבול צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: האדמו"ר מויז'ניץ כינס הערב (חמישי) לאחר הטיש את כל רבני החסידות ומנהלי המוסדות בבית שמש והורה להם כי הוא תומך במשה אבוטבול לראשות העיר וכי יש לעשות הכל למען הצלחתו כדי שהוא ייבחר. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כזכור, מפלגת ש"ס הודיעה לפני מספר חודשים כי חבר הכנסת משה אבוטבול יהיה מועמד המפלגה לראשות העיר בית שמש. אבוטבול, המשמש כיום כסגן שר החקלאות, כיהן בתפקיד ראש עיריית בית שמש בין השנים 2008 ל-2018, אז הפסיד לעליזה בלוך.

הרבי מויז'ניץ. (ארכיון בחדרי חרדים)

בהודעת המפלגה נאמר כי "במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה היום בנוכחות שרי וח"כי התנועה, הודיעו בש"ס כי לאחר ברכתם ותמיכתם של מועצת חכמי התורה ושל כלל רבני הקהילות בבית שמש, סגן השר הרב משה אבוטבול יהיה המועמד לראשות העיר בית שמש".

"הרב אבוטבול הוא הנציג החרדי האותנטי והמנוסה ביותר לעיר בית שמש, אשר שימש במשך עשור כראש העיר מוצלח החתום על תנופת הבניה הענקית בעיר ופריחת מוסדות התורה, וזוכה לאהדה רחבה מצד כלל החוגים והקהילות בעיר", אמרו במפלגה.

חסידות ויז'ניץ בחירות מוניציפליות 2023 בחירות מקומיות 2023 משה אבוטבול בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד