כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הציבור משווע לזה"

הדרישה של ראש השב"כ בישיבת הקבינט: "יהיה סוף לכל השקרים"

ראש השב"כ דרש בישיבת הקבינט להכריז על הקמת ועדת חקירה לאירועי השבת השחורה. "הציבור משווע לזה, והשב"כ משווע לזה. כך יהיה סוף לכל השקרים והקונספירציות", טען

הדרישה של ראש השב"כ בישיבת הקבינט: "יהיה סוף לכל השקרים"
בנימין נתניהו ורונן בר צילום: לע"מ

ראש השב"כ רונן בר דרש בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שנערכה ביום חמישי להקים ועדת חקירה ממלכתית לאירועי ה-7 באוקטובר, כך דווח ב'חדשות 12'.

כוונתו של בר הייתה להכריז על הקמת הוועדה ולא שהיא תתחיל לפעול כבר כעת. הרקע לבקשה של ראש השב"כ הוא תיאוריות הקונספירציה שהשמיעה חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד.

בר אמר בישיבת הקבינט: "אני מבקש מכם: תכריזו על ועדת חקירה ממלכתית. עוד היום". לדבריו, "הציבור משווע לזה, והשב"כ משווע לזה. כך יהיה סוף לכל השקרים והקונספירציות".

בר התייחס לציוץ של חברת הכנסת גוטליב והזהיר: "פרסום זהות לוחמים זהו מדרון חלקלק עבור לוחמי מוסד, שב"כ ואמ"ן. אני מבקש מכם לעזור לנו, לגנות את זה, לטפל בזה. אלה הלוחמים אשר אתם שולחים לקרב. אם לא נטפל עכשיו - זהות לוחמינו תהיה הפקר".

מהשב"כ נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לנאמר בדיוני קבינט. יובהר כי אל מול טענות שקריות שנשמעו באחרונה נגד עובדי הארגון, השירות והעומד בראשו ימשיכו להגן באופן נחרץ על עובדי השב"כ מפני מי שמבקש לפגוע בהם ובחשאיות פעולתו של השירות אל מול האיומים הביטחוניים שלפתחה של מדינת ישראל".

הקבינט המדיני בטחוני רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד