א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
טרור פסיכולוגי

חמאס פרסם אות חיים משתי תצפיתניות ואחות

אמש, דקות לשבת, פרסם ארגון הטרור חמאס סרטון ובו אות חיים משלוש חטופות - שתי תצפיתניות ואחות מנחל עוז שנחטפו בטבח שמחת תורה לעזה

חמאס פרסם אות חיים משתי תצפיתניות ואחות
מנהרה של חמאס בה הוחזקו חטופים צילום: דובר צה"ל

חמאס פרסם אמש תיעוד של שלוש נשים שנחטפו לרצועה ב-7 באוקטובר. השלוש - דורון שטיינברכר והחיילות דניאלה גלבוע וקרינה ארייב – אומרות בסרטון כי הן נמצאות בשבי 107 ימים ומתחננות לשחרורן.

דורון שטיינברכר, אחות וטרינרית בת 30, נחטפה מביתה שבכפר עזה, ובהודעה הקולית האחרונה ששלחה לחברותיה אמרה להן "תפסו אותי". לדברי אחותה ימית, היא נוטלת תרופות לטיפול במחלה כרונית מדי יום, והיא נמצאת בסכנת חיים בשל היעדר קבלת התרופות בשבי.

דניאלה גלבוע, חיילת בת 19 מפתח תקווה, נחטפה בעת שירותה כתצפיתנית במוצב נחל עוז. בפגישה עם הממונה על הטיפול בסוגיית החטופים מטעם הממשלה, תא"ל (במיל') גל הירש, פנתה אליו אמהּ אורלי ואמרה כי "אני מבקשת שתרגיע אותי, שכל ההפצצות שנעשות בעזה נבחנות לעומק כדי שהיקירים שלנו לא ייפגעו מהן. אני רוצה לדעת שכל אחד ממקבלי ההחלטות מסתכל על הסיטואציה כאילו זה הילד שלו".

קרינה ארייב, חיילת בת 19 מירושלים, נחטפה גם היא בעת שירותה כתצפיתנית במוצב נחל עוז. אחותה סשה סיפרה כי "היא התקשרה אליי בשבת ההיא בשעה 06:30 בבוקר וכמו ביקשה להיפרד ממני, היא אמרה שהיא אוהבת אותנו". בשבת שעברה נאמה אחותה בהפגנה ברחבת מוזיאון תל אביב בדרישה מהממשלה לקדם עסקה להשבת החטופים: "איפה כל הנשים האמיצות שעדיין שם בשבי? מה עם הגברים והילדים? כל אחד מהם היה צריך לחזור מזמן, הזמן כבר אזל - עסקה עכשיו!", אמרה מול קהל מאות המפגינים.

חמאס עזה חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד