כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יצאו מעזה

הלוחמים שהפגינו בהאג: "משמיעים את הקול של מי שמונע רצח עם"

חמישה לוחמים יצאו מעזה כדי להגיע להולנד ולהפגין סמוך לבית הדין הבינלאומי בהאג: "מלחמת ההסברה זו גם חזית חשובה. הניצחון יוכרע בשטח, אך תמיכת הקהילה הבינלאומית היא מרכיב נוסף"

הלוחמים שהפגינו בהאג: "משמיעים את הקול של מי שמונע רצח עם"
תומכי ישראל בהאג צילום: באדיבות המצלם

חמישה חיילי מילואים שנלחמים בעזה החליטו לצאת מהלחימה ולטוס להולנד לאחר הודעת בית הדין הבינלאומי בהאג על מועד פרסום ההחלטה בעניין התביעה שהגישה דרום אפריקה נגד ישראל, כך דווח ב"ווינט". החמישה צפויים לחזור ללחימה בעזה ביום ראשון.

סרן במילואים מאיר רפופורט אמר ל"ווינט מהאג": "הגעתי להאג ישירות מעזה כדי להשמיע את קול האזרחים שעזבו את ביתם ואת עבודתם במטרה למנוע את רצח העם היהודי. ביום ראשון, לאחר שעשיתי זאת, אחזור בגאווה לרצועה כדי להמשיך את שירותי למען העם המיוחד שלנו".

רס"ר נוי לייב אמר: "מלחמת ההסברה לא פחות חשובה מהמלחמה הפיזית. גם כשהייתי בעזה נלחמתי בהסברה. מאז ה-7 אוקטובר אני מאוד פעיל באינסטגרם עם סרטונים שהשפיעו על המון אנשים עם מיליוני צפיות. קבלתי אינסוף הודעות מאנשים בכל העולם שמודים לי על זה שהראתי להם זוויות שונות ממה שהם רואים בתקשורת".

לייב: "להיות פה, בבית דין העולמי שממוקם במדינה שבה הנאצים ניסו להרוג אותנו ולספר את האמת לכל העולם, זה כבוד גדול. גם אחרי האג אני אמשיך להילחם - גם פיזית וגם ברשתות החברתיות. אני לא עוצר פה. עם ישראל חי".

רס"ל דוד נגש אמר: "המלחמה בהסברה חשובה לא פחות" מהמלחמה בעזה. זו חזית נוספת שישראל צריכה לעמוד בה חזקה ואיתנה. הניצחון האמיתי יוכרע בשטח, בהכרעת האויב, והבאת ביטחון לאזרחי ישראל, אבל התמיכה של הקהילה הבינלאומית היא מרכיב נוסף בניצחון".

יו"ר דיפלואקט, ארגון הסברה ישראלי במסגרתו טסו החמישה, רס"ן עמית דרי, אמר: "בכל חזית שיצטרכו – נתייצב מייד. אם בעזה ואם בחזית הבינלאומית – אנחנו נביא את הקול של ישראל".

מלחמת חרבות ברזל חמאס בית הדין הבינלאומי בהאג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד