א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
החשוד נעצר

הפלסטיני גנב רכב ונסע על רגלו של אחד השוטרים

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו בימים האחרונים מספר גניבות כלי רכב ועצרו חשודים. בין החשודים, פלסטיני תושב איו"ש שוהה בלתי חוקי, ללא רישיון נהיגה שגנב רכב משכונה בצפון ירושלים 

מחסום משטרתי/ אילוסטרציה
מחסום משטרתי/ אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/ Flash90

ערנותם ונחישותם של השוטרים הובילה אמש למעצרו של החשוד (19, פלסטיני תושב איו"ש ללא אישורי שהייה) שגנב רכב מצפון העיר זמן קצר קודם למעצרו.

בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה אודות גניבת הרכב מצפון ירושלים, שוטרי תחנת שפט ביצעו חסימה באזור מעבר חיזמא, זיהו את הרכב הגנוב ובעת שסימנו לנהג לעצור הוא המשיך בנסיעה ועלה על רגלו של אחד השוטרים, עד שהרכב נעצר. כתוצאה מכך, השוטר נפגע באורח קל ברגלו ופונה לקבלת טיפול רפואי והחשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט.

במקרה אחר לפני מספר ימים, שוטרי תחנת שפט סיכלו גניבת רכב מצפון ירושלים בעקבות מעצרם של שני נאשמים בטרם ביצעו את זממם.

השוטרים הבחינו בשני הנאשמים לפנות בוקר והם עוררו את חשדם. בבדיקה התברר כי השניים פלסטינים (בשנות ה-20 לחייהם) שוהים בלתי חוקיים והם נעצרו על ידי השוטרים כשברשותם נתפסו כלי פריצה, בהם: מחשב להנעת כלי רכב, מנפץ שמשות ועוד. 

הנאשמים שנעצרו על ידי השוטרים הועברו לתחנת שפט ונפתחה חקירה במשטרה. מהחקירה עלה כי השניים תכננו לגנוב רכב שאליו היו ניסו להגיע באמצעות אפליקציית ניווט, אולם הגניבה סוכלה על ידי השוטרים, מטרים בודדים לפני הגעת הגנבים ליעדם.

גניבת הרכב סוכלה על ידי השוטרים, ועם סיום חקירת הנאשמים וביסוס תשתית ראייתית, הוגש כנגדם כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד