ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
ישנו את מיקום העצרת?

המסר של משפחות החטופים לאחר הרחקת המוחים מבית ראש הממשלה

במטה משפחות החטופים הודיעו כי אם לא תופסק הרחקת משפחות החטופים מביתו של ראש הממשלה בקיסריה "בשבת הבאה נקיים את העצרת המרכזית, בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בקיסריה"

המסר של משפחות החטופים לאחר הרחקת המוחים מבית ראש הממשלה
ראש הממשלה נתניהו בפגישה עם משפחות החטופים צילום: דוברות רה״מ

אחרי הרחקתם של מספר משפחות חטופים שהגיעו להפגין מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה, מטה משפחות החטופים הודיע כי "אם לא תופסק הרחקת משפחות החטופים מביתו של ראש הממשלה בקיסריה, בשבת הבאה נקיים את העצרת המרכזית, בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בקיסריה".

בהודעת המטה נמסר כי "בני המשפחות דורשים לאפשר להם לזעוק בסמוך לביתו של ראש הממשלה. כמו כן, המשפחות קוראות לראש הממשלה לצאת מביתו, לשוחח עם בני המשפחות ולספק תשובות בנוגע לגורל יקיריהם".

חיים רובינשטיין, דובר המטה כתב: "משהו מאוד לא תקין קורה בשעות האחרונות בסמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה. כ-20 משפחות חטופים שהגיעו היום לקיסריה בכדי לזעוק בשם יקיריהם הנמקים במנהרות החמאס, נבלמו ולא הורשו להתקרב לאזור שבו מתגורר ראש הממשלה. בשבוע שעבר הרחיקו את אזרחי ישראל שהגיעו לתמוך במשפחות. השבוע הרחיקו את בני משפחות עצמם מהאזור שבו אושר להם לעמוד בשבוע שעבר".

"תושב קיסריה שגר בסמוך לראש הממשלה והציע להזמין את המשפחות לכוס תה בביתו, נבלם אף הוא. רק בסיום דיונים שנמשכו כ-3 שעות, הביקור של משפחות החטופים בביתו, אושר. אם זה לא ברור מאליו, זה לא מה שיעצור את המשפחות אלא רק יגביר את התסכול ואת עוצמת הפעולות. מציע לשקול שוב את הבלימה המיותרת הזאת", הוסיף.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד