כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הפרשייה הבטחונית

הח"כ נגד גיא פלג: "מדברר את המסרים של מערכת מאפיוזית"

"לא שפוי זה מי שרואה ערוץ ובו עיתונאי שאפילו לא מכיר את הפרשה או האיש, מדברר את המסרים של מערכת מאפיוזית ששולטת במדינה ואזרחיה ע"י בריונות המשפט. מהמקפצה". ח"כ אלמוג כהן תוקף את הפרשן גיא פלג

הח"כ נגד גיא פלג: "מדברר את המסרים של מערכת מאפיוזית"
גיא פלג צילום: צילום מסך ערוץ 12

חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' יוצא נגד הפרשן המשפטי של 'חדשות 12', גיא פלג. "ברוכים הבאים לעולם אי השפיות והינדוס התודעה. קלאסי, אינו כשיר לעמוד לדין". הדברים באים בעקבות דיווח של פלג כי אותו אדם שיש צו איסור פרסום לגביו באשר לפרשייה ביטחונית חמורה הינו אדם בלתי שפוי שאינו כשיר לעמוד לדין. כך על פי קביעת הפסיכיאטר המחוזי.

"בשבוע שעבר כאשר שאלתי את גיא פלג מדוע הוא קשר את שמי לפרשיית בגידה, כאשר אני מקפיד להגיד שאין בידיי מידע על כזו, הוא ענה: "בוגד זה במשתמע״ (מתועד). זו רמת העיתונות שחלקכם צורכים", כתב אלמוג כהן. "אולם מדוע השופר שפוגע באינטליגנציה של הציבור העונה לשם גיא פלג, לא שואל: אם הוא לא כשיר מדוע לקח כמעט 4 חודשים להבין זאת? הכיצד שירת מספר שנים בצבא? כיצד חוקרים אדם לא שפוי בחקירות קשוחות מאוד? היכן הסעיפים בהם נחשד בהתחלה? מדוע מודר כל הדרג המדיני הבכיר מפרשייה זו?! מדוע עדיין ישנו צא"פ נוקשה? (את רועי יפרח שהגיע לרה"מ עם כדור בקנה חשפו)".

עוד ממשיך כהן: "אין כאן קשר לימין או שמאל, כי אם שאלה מהותית והיא האם אנו רוצים לחיות במדינה בה הליך פלילי (בעבירות בטחוניות) מתנהל ללא פומביות הדיון וזכות הציבור לדעת. האם נמשיך וניתן לפרקליטות ושופריה לזרות חול בעיני הציבור, בעזרת בית המשפט אשר פעם אחר פעם אינו מגן על האינטרסים של ההליך הפלילי התקין".

חבר הכנסת הודיע כי "בהמשך השבוע אגיש עתירה לבימ"ש בכדי להסיר את צא"פ מעל הפרשה ולחשוף את זהותו ומעשיו של הלא שפוי. אגב, לא שפוי זה מי שרואה ערוץ ובו עיתונאי שאפילו לא מכיר את הפרשה או האיש, מדברר את המסרים של מערכת מאפיוזית ששולטת במדינה ואזרחיה ע״י בריונות המשפט. מהמקפצה, אבל אין לי כוונה לוותר", סיכם.

גיא פלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד