כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מנסה להגיע להסדר טיעון

הנאשם ברצח על מעבר החצייה ביקש להשתחרר מיידית

הנאשם ברצח יורי וולקוב על מעבר חצייה, עדי מזרחי, מבקש להשתחרר ממעצר על רקע הדרישה של הפרקליטות מהמשטרה לבצע שורה של השלמות חקירה בתיק

הנאשם ברצח על מעבר החצייה ביקש להשתחרר מיידית
עדי מזרחי בבית המשפט צילום: אבשלום ששוני/פלאש90

באופן חריג הודיעה פרקליטות המדינה בעיצומו של ההליך המשפטי כי בכוונתה לבצע השלמות חקירה בתיק רצח יורי וולקוב על מעבר חצייה בעיר חולון. כעת מבקש הנאשם עדי מזרחי להשתחרר מיידית ממעצרו עד תום ההליכים וזאת על רקע פגישה שנערכה עם סניגורו במטרה להגיע להסדר טיעון. במהלך הפגישה עלו שורה של סימני שאלה בנוגע לממצאים בתיק, ולאחר מכן ביקשה הפרקליטות לבצע השלמות חקירה שיתמקדו בדו"ח הפתולוגי.

חרף הודאתו של מזרחי בדקירתו למוות של וולקוב, כעת הנאשם טוען כי נתן מכה לבית החזה של וולקוב, אך לא דקר אותו. שכן, השינוי בטענתו מגיע בעקבות דרישת הפרקליטות מהמשטרה. בתגובה לפרסום, מפרקליטות המדינה נמסר ל'כאן חדשות': "איננו מתייחסים למשא ומתן בין הצדדים ככל שמתקיים".

>> כל הכתבות בנושא

על פי כתב האישום, מזרחי מואשם ברצח בכוונה, אך לא בנסיבות מחמירות. מממצאי החקירה עלה כי המואשם יצא מביתו בערב הרצח. הוא הגיע לצומת יוספטל-אילת בחולון, חצה עם קטנועו את מעבר החצייה ועמד באור אדום, כאשר וולקוב ורעייתו חצו את הכביש. בעודו עומד בצומת, הבחין מזרחי כי הגברת מצלמת אותו בטלפון סלולרי, ולאחר מכן התפצלו הקורבן ואשתו לכיוונים שונים בצומת.

מזרחי נסע מהצומת על המסלול הנגדי לעבר הרעיה והחל דין ודברים עמה תוך שהוא נוסע אחריה עם הקטנוע. וולקוב שהבחין במתרחש, ניגש לכיוון השניים, פנה למזרחי, שאל "מה קרה" וביקש ממנו לעזוב את המקום. המואשם בתגובה שלף כלי חד, דקר את המנוח בלבו ונמלט מהמקום. וולקוב התמוטט, פונה תוך החייאה לבית החולים, שם נקבע מותו.

חולון רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד