ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
צלבי קרס בכל מקום

הלוחמים מתוסכלים: "למה לא מספרים מה אנחנו עושים שם?"

ככל שהלחימה מתמשכת הלוחמים חשים תסכול מכך שהדיווחים על פעילותם לא מגיעים לאוזני הציבור | אחד מהם הוא רס״מ במיל' עודד הירש שמספר על תחושותיו

הלוחמים מתוסכלים: "למה לא מספרים מה אנחנו עושים שם?"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

״הדלקנו רדיו אחרי חודשיים שלא שמענו חדשות. קלטנו גלי צה״ל; ידיעה ראשונה על ׳הותר לפרסום׳, ידיעה שניה על הצפון, שלישית על בית הדין האג והגיעו כבר על דיבורים על תוצאות משחקי ספורט. לא שמענו שמספרים מה אנחנו באמת עושים בחאן יונס", כך אומר הבוקר (ראשון) רס״מ במיל׳, עודד הירש, בראיון שהעניק לרדיו 'גלי ישראל'.

עוד הוא סיפר כי "אין יום שלא חשפנו מנהרות, אין יום שלא חיסלנו כמויות של מחבלים. אנחנו מפרקים להם את הצורה, הם פחדנים. התעוזה שהייתה להם בשבעה באוקטובר נעלמה, ברגע שאנחנו מגיעים אליהם הם בורחים למחילות שלהם".

באשר לפעילות עצמה שביצעו ברצועת עזה הוא מספר כי "נערכנו למשימה בת 3 יממות כדי להגיע לנווה דקלים, הגענו תוך פחות מיממה. אין לחימה מצידם, הם פחדנים ואנחנו בשיתוף פעולה ואחדות מדהימה בין הכוחות השונים. יש כאן הישגים אחרי הישגים. הם אנטישמיים ונאציסטים במלוא מובן המילה. יש צלבי קרס בכל מקום. ברגע שהם מוציאים את מהראש מהפירים - הם חוטפים".

בכל הנוגע לתחושות לאחר שהאזינו לדיווחים מישראל הוא אומר: "אחרי שסיימנו לשמוע את הרדיו, כיבינו והייתה שתיקה במשך 15 שניות, תהינו - איך לא מספרים על מה שאנחנו עושים לעם? למה לא מרימים לעם ישראל את הרוח? אם אני הייתי אזרח ולא לוחם בחאן יונס - לא הייתי מאמין שצה״ל יכול להילחם בחמאס עם הדיווחים ששומעים בתקשורת, אבל המציאות אחרת!".

צה"ל חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד