כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
להצילם מלהבה

השריפה ברמות: שמונה נפשות נותרו בלי בית

התגייסות ציבורית לעזרה למשפחה שביתה נשרף, בשכונת רמות שבירושלים • זוג הורים ושישה ילדים מצטופפים בבית הסבא והסבתא, ונאלצים להמתין עד שיגוייס הסכום הנדרש לשיפוץ הבית שעלה באש • זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו חלילה • להצילם מלהבה

השריפה ברמות: שמונה נפשות נותרו בלי בית
הדירה נשרפה כליל צילום: באדיבות המצלם

אירוע קשה בשכונת רמות בירושלים. משפחה בת שמונה נפשות נותרה ללא קורת גג, לאחר שביתה עלה באש.

לתרומה למשפחה שביתם נשרף כליל הקליקו כאן>>>

האירוע התחולל בשעות בוקר מוקדמת בשבת, כשגץ התעופף מנרות השבת שעדיין דלקו, ונתפס בשקית בגדים שהיתה בסמוך. שקית הניילון נדלקה, הבגדים שבתוכה נתפסו גם הם באש, ובתוך זמן קצר הסלון כולו היה אפוף עשן. בני המשפחה נמלטו מהבית רגע לפני שיהיה מאוחר מדי, ונותרו בעירום ובחוסר כל בקור הירושלמי.

מאמצי הכיבוי נמשכו זמן רב, וכל תכולת הבית נהרסה, באש, בעשן ובמים הרבים שהוזרמו יחד עם קצף הכיבוי ונחלים של מים מעורבבים בפיח שחור שמילאו את כל חדרי הבית והציפו את הרהיטים.

המשפחה נותרה חסרת כל, כל תכולת הדירה ניזוקה קשות, והמקום הפך בלתי ראוי למגורים.

כדי להשמיש מחדש את הבית, יש לבצע שיפוצים בעלות של מאות אלפי שקלים, כולל קילוף הטיח מהקירות, בגלל ריח השריפה שדבק בו לנצח. גם תשתיות החשמל בבית ניזוקו באופן בלתי הפיך, ויש צורך לחדש את כל רשת החשמל בבית, לטייח אותו מחדש, לרצף ולאבזר אותו, ולאחר מכן לקנות ריהוט, בגדים, שמיכות, כריות וכל מה שנדרש כדי שהמשפחה תוכל להתקיים כראוי.

העלויות של כל הנ"ל, גבוהות במיוחד, והמשפחה כמובן אינה יכולה לעמוד בהן בכוחות עצמה. יש צורך בהתגייסות כוללת של הציבור לעזרתם של ההורים והילדים שנותרו חסרי כל, והפכו לפליטי אש. להצילם מלהבה!

זה הזמן להתגייס לעזרתם, לפתוח את הלב, לאשרר מחדש את הערבות שלנו, עם כל עם ישראל. האירוע הזה יכול לקרות לכל אחד ואחד מאיתנו, בואו נתגייס לעזרתם, ובסייעתא דשמיא נזכה במידה כנגד מידה, לשמירה עליונה מן השמים.

לתרומה למשפחה שביתם נשרף כליל הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד