א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"העיניים שלה שקועות"

אמה של החטופה מהסרטון: "רואים שעברה דברים נוראיים"

אמה של דורון שטיינברכר התייחסה לסרטון בו נראית בתה בשבי חמאס. "אני מאוד-מאוד מודאגת. ראיתם את הפנים שלה, העיניים שלה שקועות, היא חיוורת"

אמה של החטופה מהסרטון: "רואים שעברה דברים נוראיים"
מנהרה של חמאס בה הוחזקו חטופים צילום: דובר צה"ל

"היא רזתה, כמו שאנחנו יודעים שכולם רזו שם, אבל העיניים שלה, אני רואה עיניים מתות, עיניים שאין בהן אותות חיים. זה נורא, תחשבו שעומדת אמא ורואה את הבת שלה עם אין-כלום בעיניים, אין, העיניים בוהות, זה נורא. זו דורון שרואים עליה שעברה דברים נוראיים ואני רוצה להוציא אותה ואת כולם כמה שיותר מהר משם". כך אמרה הבוקר בשיחה עם ynet Live סימונה שטיינברכר, אמה של דורון (30) שנחטפה מכפר עזה ב-7 באוקטובר.

סימונה התייחסה בדבריה לסרטון שחמאס פרסם ביום שישי ובו נראית דורון יחד עם קרינה ארייב (19) ודניאלה גלבוע (19). הסרטון עצמו נפתח עם הכיתוב "הזמן אוזל" ומצוין בו שהחטופים מוחזקים כבר מ-107 ימים.

"זה מעודד שסוף-סוף ראינו אותה, כי עד עכשיו היו רק שיחת הטלפון וההקלטה שבה היא אמרה שתפסו אותה", סיפרה אמה של דורון. "אבל אני מאוד-מאוד מודאגת. ראיתם את הפנים שלה, העיניים שלה שקועות, היא חיוורת. חלק מזה כי היא אמורה לקבל תרופות ש-114 ימים היא לא מקבלת אותן, זאת בנוסף לתנאי רעב וצמא שכל החטופים חווים שם. אני בדרישה, בקשה, תחינה, לא יודעת מה עוד להגיד, לראש הממשלה ולקבינט – תעשו הכל כדי שתהיה עסקה שתשחרר את דורון ואת כולם".

חמאס חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד