כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הפך את המילים

דובר חמאס מככב ביריד ספרים בין-לאומי

ספר חדש שהוצג ביריד הספרים במצרים מהלל את הדרך שבה דובר חמאס אבו עוביידה הפך את המילים לנשק נגד האויב מחד, ואיך מהצד השני "מילותיו נוטעות תקווה במי שנעקרו מבתיהם"

דובר חמאס מככב ביריד ספרים בין-לאומי
הספר מוצג ביריד הספרים צילום: כאן חדשות

ביריד הספרים הבינלאומי בקהיר שמתקיים בימים אלה מוצג ספר חדש המהלל את דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה. כך דיווח רועי קייס בכאן חדשות. הספר הוא פרי עטו של הסופר המצרי, סייד דאווד אל-מטעני. אבו עוביידה מכונה בדף הקדמי של הספר "מפקד חיל מלחמת ההסברה".

על פי הדיווח, בדף האחורי של הספר מוסבר כיצד אבו עוביידה הפך את המילים לנשק קטלני נגד האויב מחד וכיצד מהצד השני מילותיו נוטעות תקווה במי שנעקרו מבתיהם.

כזכור בתחילת המלחמה חשף דובר צה"ל בערבית את זהותו של דובר חמאס, המכונה אבו עוביידה. "זהו חדיפה כחלות שמסתתר מאחורי הכינוי 'אבו עוביידה'. הוא מסתתר מאחורי הכפייה האדומה שלו, בדיוק כמו שחמאס מסתתרים מאחורי מתקנים אזרחיים כדי לשגר רקטות לעבר ישראל. הוא, כמו שאר מנהיגי חמאס, אוהבים להסתתר: במנהרות, מאחורי נשים וילדים, וגם מאחורי מסכות וצללים. חדיפה כחלות, אתה חשוף. הגיע הזמן להפסיק להסתתר. המסכה והכפייה לא יעזרו לך ולארגון שלך להסתיר את המכות שאתם חוטפים והגורל מי שנותר מכם".

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל רבי יקותיאל אבוחצירא מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד