כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הודה באשמה

סטודנט פלסטיני הואשם באיומים לרצוח שלושה יהודים

התביעה באורלנדו האשימה אמריקאי פלסטיני מאוניברסיטת פלורידה שאיים להרוג שלושה סטודנטים יהודים ששתלו דגלי ישראל באדמה. הוא הבטיח לירות בכולם אם הם לא יסירו את הדגלים. הוריו של אחד התלמידים כל כך פחדו שביקשו ממנו לחזור הביתה

סטודנט פלסטיני הואשם באיומים לרצוח שלושה יהודים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

סטודנט פלסטיני אמריקאי איים לרצוח שלושה סטודנטים יהודים לאחר שראה אותם שותלים יותר מ-1,000 דגלי ישראל קטנים באדמה, סמל לאנשים שנרצחו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר.

הנאשם, סייף אסי, שקרוביו מתגוררים ברשות הפלסטינית, לא הכחיש כי איים על התלמידים והתנצל על דבריו, והדגיש כי היה עליו לשלוט בדבריו. אסי הסביר כי "נמאס לו לראות סטודנטים בקמפוס שמצדיקים הרג פלסטינים, אז הרגשות השתלטו עלי". אסי הודה שהוא איים על התלמידים באמירה, 'אני הולך להרוג אתכם', נכתב בדו"ח.

הסטודנטים היהודים שאסי איימו עליהם סיפרו כי לאחר דבריו הם נבהלו, קודם הנאשם התחיל להפעיל עליהם לחץ מוסרי, ואז כשעמד לעזוב הבטיח שיחזור לירות בכולם אם הם לא יסירו את הדגלים. הוריו של אחד התלמידים כל כך פחדו שביקשו ממנו לחזור הביתה.

תלמידים נוספים שאוימו סיפרו כי פעילים פרו-פלסטינים אף הוזמנו לבית הספר. בנוסף, האוניברסיטה אפשרה להכניס עלוני תמיכה בפלסטינים בקמפוס, אך הורתה להסיר עלונים פרו-ישראלים.

אנטישמיות תקיפה אנטישמית מלחמת חרבות ברזל איומים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד