כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מחאה מוצדקת

הנתון המטורף שחשף ראש השב"כ בפני השרים

בין 60 ל-70 אחוזים ממשאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות לרצועת עזה מגיעות בסופו של דבר לידי חמאס או נבזזות על ידו. כך חשף ראש השב"כ רונן בר

הנתון המטורף שחשף ראש השב"כ בפני השרים
מחבלי חמאס בעזה צילום: Wagdi Ashtiyeh /Flash90

ראש השב"כ רונן בר אמר לשרים בישיבת הקבינט המדיני בטחוני שהתכנסה בערבו של יום חמישי כי בין 60 ל-70 אחוזים ממשאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות לרצועת עזה מגיעות בסופו של דבר לידי חמאס או נבזזות על ידו, כך מדווח מוטי קסטל ב'ערוץ 14'.

גורם מדיני בכיר אמר בתגובה: "זה ההיפך ממטרות המלחמה, ביד אחת אתה מחזק את החמאס וביד השנייה אתה לא באמת מתקדם במטרה להשמיד את היכולות השלטוניות שלהם – מנסים למצוא חלופה לעניין הזה אך זה עדיין לא מתקדם".

אלוף פיקוד דרום ירון פינקלמן חתם אתמול על הרחבת צו שטח צבאי סגור במעבר כרם שלום זאת בעקבות ההפגנות שהתבצעו במקום בימים האחרונים בניסיון למנוע את העברת הסיוע ההומניטרי לתוך עזה והם הצליחו להפחית את מספר המשאיות שנכנסו.

בארגון 'צו 9' שמארגן את ההפגנות בכרם שלום, הגיבו להרחבת צו השטח הצבאי הסגור: "מצער מאוד שהתקבלה החלטה להשתמש בכלי שאמור להגן על אזרחי ישראל לטובת הגנה על שיירות הסיוע והאספקה לחמאס. נמשיך לפעול בנחישות כי אף סיוע לא אמור לעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

שב"כ עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד