ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"אבדן כל ההישגים"

סמוטריץ': "עצירת המלחמה לא באה בחשבון"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לאפשרות לעצירת הלחימה בתמורה לעסקת חטופים ואמר: "עצירת המלחמה לא באה בחשבון". עוד אמר: " הדרך היחידה להבטיח את השליטה שלנו בשטח לאורך זמן היא באמצעות הקמת ממשל צבאי שישלוט בעזה"

סמוטריץ': "עצירת המלחמה לא באה בחשבון"
בצלאל סמוטריץ היום בכנסת צילום: חיים גולדברג - פלאש 90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס בצהריים (שני) לאפשרות של עצירת הלחימה בתמורה לעסקת חטופים ואמר: "עצירת המלחמה לא באה בחשבון".

סמוטריץ' הוסיף: "המשמעות של הדבר הזה היא אבדן כל ההישגים שהשגנו בדם לוחמינו, זו מציאות שחלילה תאפשר לחמאס להשתלט מחדש על השטח ותסכן את תושבי הדרום ומדינת ישראל. זה שדר נוראי לאויבים מסביב וזה לא יקרה. כך גם שחרור מחבלים המוני שיהפוך כל יהודי בארץ ובעולם ליעד לחטיפות אנחנו לעולם לא נסכים לעסקה רעה כזאת. נקודה"

לדבריו, "הדרך היחידה להבטיח את השליטה שלנו בשטח לאורך זמן היא באמצעות הקמת ממשל צבאי שישלוט בעזה, יפקח על חלוקת הסיוע ההומניטרי ולא יאפשר לגורמים האזרחיים של חמאס לחזור ולשלוט שם, וזאת עד שתקום מנהיגות מקומית שמתנערת מהטרור שתוכל לטפל בנושאים האזרחיים של תושבי עזה. זה או אנחנו או חמאס.

הממשל הצבאי גם יוכל לתת את המענה בנוגע לסוגיית הסיוע ההומניטרי, כי כרגע אותן משאיות סיוע הומניטרי מגיעות בסופו של דבר לאנשי חמאס וזה מחזק אותם, נותן להם את הכוח מול האוכלוסייה האזרחית ונותן להם את השליטה בשטח והדרך למנוע את זה היא באמצעות פיקוח של הממשל הצבאי.
עוד דבר שהממשל הצבאי צריך לעשות זה לגרש את אנשי אונר"א מרצועת עזה", כך סמוטריץ'.

בצלאל סמוטריץ' מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד