י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רץ עם גרזן

תושב הגליל: זה המחבל שביצע את הפיגוע בחיפה

המחבל, תושב הגליל המערבי, נוטרל לאחר שדרס חייל צה"ל ופצע אותו באורח קשה | לפני שנורה, רץ המחבל לעבר שער הבסיס כשגרזן בידו

תושב הגליל: זה המחבל שביצע את הפיגוע בחיפה
זירת הפיגוע צילום: לפי סעיף 27א

המחבל שביצע הבוקר (שני) את הפיגוע בחיפה, בו נפצע באורח קשה חייל צה"ל, הוא תושב טמרה שבגליל. לפי המשטרה, המחבל הגיע על רכב מסוג מאזדה ופגע בחייל. לאחר שפגע בו, יצא מהרכב ורץ עם גרזן לכיוון שער בסיס בת גלים. חייל שעמד בשער נטרל אותו.

לאחר חקירה התברר כי המחבל הוא ואסים אבו אל הוגה יליד 96, תושב טמרה שבגליל המערבי. ברישום המשטרתי יש למחבל תיק בגין הסעת שוהים בלתי חוקיים.

פיגוע משולב: חייל נפצע קשה בחיפה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ומפקד מחוז חוף ניצב דני לוי, שיבחו את מהירות התגובה של החיילים אשר נטרלו את המחבל ופינו מיד את חברם לטיפול רפואי ביה"ח רמב״ם הסמוך לזירה.

החייל כבן 20 נפצע באורח קשה בפיגוע סמוך לבסיס חיל הים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח רמב"ם עם חבלות בגפיים תחתונות. 

פראמדיק מד"א חנן זוהר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב סמוך לחומה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בגפיים תחתונות. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

 

מחבל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד