כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ברוך דיין האמת

בעל מחבר 'דברים אחדים' הלך לעולמו בגיל 72

הגאון החסיד רבי חיים אברהם הלוי דים זצ"ל מחשובי חסידי מכנובקא בעלזא באנטוורפן - ירושלים שחיבר ספרים הלך לעולמו לאחר מחלה קשה והוא בן 72 בפטירתו. לפני שנתיים וחצי שיכל את בנו יקירו שנפטר בפתאומיות מדום לב. הלוויתו התקיימה היום בצהריים

בעל מחבר 'דברים אחדים' הלך לעולמו בגיל 72
הגאון החסיד רבי חיים אברהם הלוי דים זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הבוקר הרב הגאון החסיד רבי חיים אברהם הלוי דים זצ"ל מחשובי חסידי מכנובקא בעלזא באנטוורפן - ירושלים שחיבר ספרים הלך לעולמו לאחר מחלה קשה והוא בן 72 בפטירתו. 

המנוח ז"ל נולד לאביו הרב טוביה אליעזר זוסמן דים ז"ל בן החסיד המפורסם רבי נפתלי דים ז"ל מאנטוורפן, ולאמו תבדלחט"א המשמשת כגבאית צדקה נודעת באנטוורפן.

בבחרותו למד בישיבת בעלזא וישיבת 'כוכב מיעקב' טשעבין, ויחד הקים את ביתו עם רעייתו מרת ברכה ע"ה לבית הולנדר שנפטרה בצעירותה בהותירה אחריה שישה יתומים, את ביתו הקים בשנית עם רעייתו שתחי' בתו של הרה"ח רבי משה שוורץ ז"ל מיוניון סיטי שעמדה במסירות לימינו ולהם נולדו עוד שני ילדים. 

כל חייו עסק בתורה שהייתה משוש חייו, חיבר את הספרים 'דברים אחדים', על מסכת זבחים ובעניין בית המקדש השלישי. היה מופלא במעשי החסד, שנשא ונתן באמונה, היה אהוב על המקום ועל הבריות. 

בחודש אב תשפ"א שיכל את בנו האברך הצעיר הרה"ח ר' יהושע ברוך הלוי דים ז"ל מחשובי חסידי מכנובקא בעלזא בבני ברק שנפטר לאחר דום לב פתאומי והוא בן 46 בפטירתו. 

הותיר אחריו את משפחתו ודורת ישרים מבורכים בתורה ויראת שמים.  

הלוויתו התקיימה היום (שני) בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם נטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מכנובקא בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד