כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כך פעלה השיטה

מאות אלפי שקלים: עובדת ב'איחוד הצלה' נעצרה בחשד שמעלה בכספי הארגון

עובדת הארגון נעצרה בחשד להונאה ומעילה בכספי איחוד הצלה, שם עבדה במסגרת תכנית שיקום אסירים | לפי החשד, היא השיגה במרמה מאות אלפי שקלים באמצעות דיווחים כוזבים על תאונות דרכים עם רכבי העמותה - תאונות שלא התרחשו מעולם

מאות אלפי שקלים: עובדת ב'איחוד הצלה' נעצרה בחשד שמעלה בכספי הארגון
אמבולנס איחוד הצלה צילום: איחוד הצלה

המשטרה עצרה עובדת בארגון איחוד הצלה בחשד שמעלה בכספי הארגון במאות אלפי שקלים. לפי המשטרה, בחודשים האחרונים, התקבלה תלונה מהנהלת העמותה שהעלתה חשד להונאה ומעילה לאחר בדיקה שהתקיימה בארגון. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים.

מהחקירה עולה כי אחת העובדות ששולבה בתפקיד בתחום התחבורה בארגון, והייתה אחראית להסדר מול מוסכים במסגרת תאונות ונזק שנגרם מרכבי העמותה, זאת כחלק מתכנית שיקום אסירים (לאחר שסיימה לרצות את עונשה), ביצעה מעשי מרמה והונאה ומעלה בכספי העמותה.

אחת החשבוניות: דוברות המשטרה

עפ"י החשד, העובדת ביצעה מעילה בהיקף של מאות אלפי שקלים, זאת ע״י הגשת חשבוניות מזויפות של מוסכים שונים ברחבי הארץ. המעילה בוצעה באמצעות דיווח על תאונות דרכים פיקטיביות עם רכבי העמותה שלא התרחשו מעולם, ונזקים שכביכול נגרמו לאזרחים בעקבותיהם.

עפ"י החשד, הכספים שהושגו במרמה מכספי איחוד הצלה באופן זה, הועברו לקרובי משפחתה או לחשודה ישירות, וכן לבתי עסק ונותני שירותים שונים, הכל לתועלתה האישית.

בתום פעולות חקירה מגוונות, אתמול הפכה החקירה המשטרתית לגלויה, כשבלשי ימ״ר ירושלים עצרו בביתה את החשודה (בשנות ה-30 לחייה, תושבת שהם). החשודה הועברה לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים בחשד לקבלת דבר במרמה, גניבה ממעביד, זיוף, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועוד. לבקשת המשטרה, אמש הוארך מעצרה בבית המשפט.

בנוסף נעצרה גם אחותה של החשודה, שעפ״י החשד קיבלה שלא כדין כספים בסכומים גבוהים, כחלק ממעשה ההונאה והמעילה.

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד