ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הותירה מאות צאצאים

בגיל 90: אלמנת הרב דרוקמן הלכה לעולמה

אלמנת מנהיג הציונות הדתית, הגאון הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל ראש ישיבות בני עקיבא מרת ד"ר שרה דרוקמן ע"ה הלכה לעולמה בגיל 90. הותירה אחריה מאות צאצאים. הלוויתה בצהריים במרכז שפירא

בגיל 90: אלמנת הרב דרוקמן הלכה לעולמה
הרב חיים דרוקמן זצ"ל צילום: לירון מולדובן, פלאש 90

ברוך דיין האמת: הלכה לעולמה הרבנית, מרת ד"ר שרה חיה דרוקמן ע"ה, אלמנת הגאון הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל, זקן רבני הציונות הדתית וממנהיגיה הבולטים הלכה לעולמה הבוקר בשיבה טובה בגיל 90.

ד"ר שרה דרוקמן ע"ה הייתה רופאה, היא בתו של פרופ' יעקב נחום אפשטיין ז"ל, יחד בנתה את ביתה עם בעלה הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל זקן רבני הציונות הדתית וממנהיגיה הבולטים ומי שכיהן ראש ישיבות בני עקיבא וראש ישיבת 'אור עציון', רב היישוב מרכז שפירא.

ביתם היה פתוח לרווחה, במהלך השנים ארחו לשבתות אנשים רבים שביקשו להתקרב ליהדות, רבים מהם הפכו לבני בית אצל משפחת דרוקמן. 

הרבנית קיבלה תואר ד"ר מהפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים לאחר שסיימה בהצלחה את לימודי הרפואה. היא שימשה במשך השנים רופאת משפחה בקופת חולים באשקלון וביישובי הסביבה.

באיגוד ישיבות ההסדר כואבי את פטירת הרבנית דרוקמן ע"ה: " בצער רב שמענו היום את הבשורה הקשה על פטירתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן ע"ה, אשת חבר של מו"ר הרב חיים דרוקמן זצ"ל,  אנו מלאים בתחושות הערכת והכרת הטוב הן על פעלה וצדקותה של הרבנית והן על העמידה לצידו של הרב כל השנים, ובאופן פרטי על האירוח הלבבי של מועצת האיגוד בביתם ועל הסיוע בכל דבר בבחינת "הנני". יהיו המשך תנופת החיל והרוח בישיבות ההסדר ובכל מפעלות האומה לעילוי נשמתם הטהורה, ואנו בטוחים שגם מן השמים הם מליצי יושר וישפיעו ומשפיעים ברכה ואור לכולנו".

היא הותירה אחריה משפחה ענפה, למעלה ממאתיים צאצאים כ"י. 

הלוויתה תתקיים היום (שלישי) בשעה 14:30 בצהריים בבית הכנסת של מרכז שפירא. 

יושבים שבעה בבית המשפחה במרכז שפירא.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד