י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מערכת סיוע חכמה לנהיגה

תכירו את הסינית החדשה: ה-07 של אורה בדרך לישראל

שתי גרסאות של ה-07 יצוידו במנוע חשמלי שמפיק 204 כוחות סוס, אבל בעוד שבגרסה הבסיסית טווח הנסיעה הוא 440 קילומטרים, בגרסה הבכירה טווח הנסיעה הוא 570 קילומטרים

תכירו את הסינית החדשה: ה-07 של אורה בדרך לישראל
אורה 7. סדאן חשמלית חדשה עם טווח העולה על 500 ק"מ. בקרוב בישראל צילום: ORA

כלמוביל, יבואנית ORA נערכת להשקה של דגם חשמלי חדש בישראל ולשינוי משמעותי בדגמי היצרנית הקיימים. עד כה שיווקה כלמוביל בישראל את הפאנקי קאט, מכונית חשמלית עירונית עם שם מדליק, אבל עכשיו השם של הפאנקי קאט עומד להשתנות: במקום שמות, מעתה יהיו מספרים והפאנקי קאט תיקרא 03. באשר לדגם החדש ה-07 היא כבר מכונית משפחתית, אבל העיצוב שלה מזכיר לנו דווקא מכוניות יוקרה בריטיות של פעם.

לפי הנתונים של אורה, ה-07 היא מכונית די גדולה: אורכה הוא 4.87 מטרים ורוחבה הוא 1.86 מטרים. אורכו של בסיס הגלגלים שלה הוא 2.87 מטרים. בדומה לפאנקי קאט, שמעתה נקרא לה 03, גם ה-07 תשווק כאן בשתי גרסאות שההבדל העיקרי בהן טמון בקיבולת הסוללה. כך, שתי גרסאות ה-07 יצוידו במנוע חשמלי כמובן, שמפיק 204 כוחות סוס אבל בעוד שבגרסה הבסיסית טווח הנסיעה הוא 440 קילומטרים, בגרסה הבכירה טווח הנסיעה הוא 570 קילומטרים (בשני המקרים זהו הטווח הרשמי שהיצרן מצהיר).

אורה 7. סדאן חשמלית חדשה עם טווח העולה על 500 ק"מ. בקרוב בישראל: קרדיט ORA

עוד מצהיר היבואן כי רשימת האביזרים של ה-07 כוללת מערכת סיוע חכמה לנהיגה שהיצרן מכנה ORA PILOT שפועלת בהסתמך על 28 חיישנים שמאפשרים הפעלה של מערכות בטיחות שונות, מבלימת חירום במהירות נמוכה ועד מערכת סיוע לבלימת חירום, בלימה בנסיעה לאחור כשהרכב מתקרב למכשול וגם חניה אוטומטית, כלומר לא נוגעים בהגה וה-07 עושה הכל. המחיר הסופי לצרכן עדיין לא נקבע וכאשר הוא יקבע כמובן שנעדכן.

 

 

סין רכב חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד