כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יבקרו בעוטף ובצפון

לראשונה מפרוץ המלחמה שגרירים מהאו"ם מגיעים לישראל

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן יוביל משלחת שגרירים לביקור בארץ, במטרה לקנות לגיטימציה בינלאומית למלחמה בצפון. על הפרק פגישות עם ניצולים וחטופים ששוחררו

לראשונה מפרוץ המלחמה שגרירים מהאו"ם מגיעים לישראל
ארדן מציג תיעוד של הזוועות שביצע חמאס צילום: באדיבות המצלם

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן יוביל החל מהיום משלחת של שגרירים באומות המאוחדות יחד עם הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), בביקור ביישובי העוטף וגבול הצפון. השגרירים ייפגשו עם חטופים ששבו מעזה, עם משפחות החטופים ועם ניצולים. כמו כן, השגרירים יקבלו סקירה מקיפה על פעילות הטרור של עובדי אונר"א, כך דיווח איתמר אייכנר באתר Ynet.

על פי הדיווח, המשלחת תכלול את שגרירי בולגריה, צ'כיה, הונגריה, רומניה, אוקראינה, ליבריה ושגרירי שלוש מדינות שהן חברות תורניות במועצת הביטחון: סלובניה, מלטה וסיירה לאון. השגרירים ייפגשו בין היתר עם ראש הממשלה, נשיא המדינה, שר החוץ ושר הביטחון.

מחר יבקרו השגרירים בכרם שלום שם יצפו במשאיות הסיוע ההומניטרי שנכנסות לעזה, בכפר עזה, בקיבוץ רעים ובמקום שבו התקיים פסטיבל הנובה, הם ייפגשו עם ניצולים מהטבח במסיבה. ביום חמישי השגרירים יבקרו בכיכר החטופים בתל אביב ובקיבוץ המפונה סאסא בגבול הצפון. ביקורם בצפון הוא גם חלק מבניית הלגיטימציה הבינלאומית של ישראל למלחמה בלבנון, במידה שלא יימצא הסדר מדיני.
חיזבאללה מעבר כרם שלום האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד