כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברקע הדיווחים על עסקה

נתניהו מבהיר: "לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה ולא נשחרר אלפי מחבלים"

רה"מ נתניהו התייחס לדיווחים על המגעים לעסקת חטופים: "אני שומע אמירות על כל מיני עסקאות, אז אני רוצה להבהיר - אנחנו לא נסיים את המלחמה הזאת עם פחות מהשגת כל יעדינו". ראש הממשלה הבהיר: "אנחנו לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה ואנחנו לא נשחרר אלפי מחבלים"

נתניהו מבהיר: "לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה ולא נשחרר אלפי מחבלים"
ראש הממשלה בנימין נתניהו במכינה בעלי צילום: ליאור שטול

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר בצהריים (שלישי) במכינת "בני דוד" ביישוב עלי: "לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה ולא נשחרר אלפי מחבלים. כל זה לא יקרה".

נתניהו אמר: "זה לא "עוד סבב", לא עוד חילופי מהלומות, לא עוד מבצע - ניצחון מוחלט. לא פחות מזה. אני מחויב לזה, הלוחמים שלנו מחויבים לזה, והרוב המוחלט של העם מחויב לזה. אנחנו לא נתפשר על פחות מניצחון מוחלט".

ראש הממשלה הוסיף: "אני שומע אמירות על כל מיני עסקאות, אז אני רוצה להבהיר: אנחנו לא נסיים את המלחמה הזאת עם פחות מהשגת כל יעדיה. זה אומר חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל.

אנחנו לא נוציא את צה״ל מרצועת עזה ואנחנו לא נשחרר אלפי מחבלים. כל זה לא יקרה. מה כן יקרה? ניצחון מוחלט!", כך נתניהו.

ב-NBC דווח אמש כי ישראל הסכימה לעסקת חטופים שהוצעה בפסגה בפריז, וטיוטת ההצעה תוגש עוד היום לחמאס.

פרטי העסקה כוללים 45 ימי הפוגה תמורת 35 חטופים בשלב הראשון ו-100-250 מחבלים לכל חטוף, לרבות רוצחים כבדים - קרי 4000-5000 משוחררים סה"כ - המספר הגבוה בהיסטוריה של הסכסוך. בנוסף יכנס לרצועה סיוע "הומניטרי" משמעותי.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "הדיווחים על העסקה אינם נכונים וכוללים תנאים שאינם מקובלים על ישראל. ממשיכים עד לניצחון המוחלט".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד