כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
לאחר 3 חודשים

שגרה בנתב"ג: חברה אחת חוזרת ואחרת רק אחרי שמחת תורה

לאחר שחברת התעופה הטורקית 'טורקיש איירליינס' הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות עד חג שמחת תורה הבא, היום גם 'קיריאן אייר' מצטרפת אליה

שגרה בנתב"ג: חברה אחת חוזרת ואחרת רק אחרי שמחת תורה
נתב"ג צילום: פלאש 90

אחרי יותר משלושה חודשים, חברת התעופה האיטלקית ITA הודיעה היום (שלישי) כי היא תשוב להפעיל את טיסותיה לישראל וממנה, החל מ-3 במרץ ובכוונתה להפעיל שלוש טיסות שבועיות בקו בין תל אביב לרומא.

עם זאת, יש חברות שהודיעו כי לא ישובו לישראל במהרה. קוריאן אייר החברה הפופולרית בדרום קוריאה, הודיעה כי תבטל את כל טיסותיה לישראל עד ל-26 באוקטובר 2024. עד כה החברה הפעילה ארבע טיסות שבועיות בקו ת"א-סיאול. החברה הודיעה כי היא מתכוונת לחדש את הקו לנתב"ג החל מהחורף הקרוב.

בתוך כך, בדוברות רשות שדות התעופה מוסרים כי היום (שלישי) עברו בנמל התעופה בן גוריון כ-19,300 נוסעים ב113 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-9,200 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-10,100 נוסעים.

במהלך סוף השבוע חברת התעופה הטורקית הפופולרית 'טורקיש איירליינס' הודיעה כי היא מבטלת את כל הטיסות לישראל ומישראל עד החורף הבא. החברה ביטלה את כל טיסותיה לארץ עד 26 באוקטובר 2024, חג שמחת תורה הבא (כולל). בשלב זה לא ברור האם תחזור לישראל גם אחרי התאריך הזה. יצוין כי זו חברת התעופה השנייה הכי פעילה בישראל אחרי 'אל על' עד לפרוץ המלחמה. בשלב מסוים הפעילה החברה 15 טיסות ביום בקווים שבין ישראל לטורקיה.

נתב"ג טיסה שיבוש טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד