י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מאמר מערכת

ה'ניו יורק פוסט': חמאס יקריב כל פלסטיני, תפסיקו לקרוא ל'הפסקת אש'

במאמר מערכת בעיתון ה'ניו יורק פוסט' כותבים העורכים, כי תומכי הטרור של השמאל האמריקאי. הם יותר משמחים, לקדם את התעמולה של איסמעיל הנייה ומנהיגי חמאס אחרים, שחיים חיי מותרות בדוחא בעודם מתכננים את חיסול מדינת ישראל. העיתון קורא לא להפסקת אש

ה'ניו יורק פוסט': חמאס יקריב כל פלסטיני, תפסיקו לקרוא ל'הפסקת אש'
פעילות הכוחות ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

במאמר מערכת בעיתון האמריקאי הנפוץ ה'ניו יורק פוסט' נכתב: "חמאס מוכן לדחות שוב הצעת הפסקת אש מישראל, אנו שוב שואלים: מדוע האידיוטים השימושיים שלו בארצות הברית כה קולניים ומתמידים בדרישותיהם להפסקת אש? הם חוסמים כבישים, פוגעים בנשיא, עושים מהומות בבתי ספר תיכוניים ותוקפים יהודים אמריקאים".

המאמר ממשיך: "האם הם הזויים, או פשוט קוויזלינגים של עולם שלישי? (קוויזלינגים מילה נרפת לבוגדים) זו לא ישראל שעומדת בדרך לשלום. לארגון הטרור אין עניין בהסכם עם מדינת היהודים".

המאמר ממשיך ותוקף את הנשיא ביידן: "ב-7 באוקטובר, הארגון (חמאס) מחוזק מהפייסנות האינסופית של הנשיא ביידן כלפי אדוניהם בטהראן, הופכת את הרצונות הרצחניים הללו למציאות".

המאמר ממשיך: "מחבלי חמאס הרגו 1,200 איש כולל נשים, תינוקות וקשישים - וחטפו 240 איש, עשרות מהם נותרו בידי הארגון. לאחר מכן, מנהיגי חמאס הבהירו ככל האפשר את עמדתם הג'נוסיידית, והבטיחו לבצע עוד טרור ורציחות. ולא רק שהם התחילו את המלחמה, המדיניות שלהם של חטיפת בני ערובה האריכה את המלחמה עד עצם היום הזה. חמאס, כזכור, יכול היה לסיים את מעשי האיבה מתי שרצה על ידי שחרור החטופים וליצור הפסקת אש אמיתית על ידי פירוק הארגון".

עוד נאמר: "הם בחרו שלא לעשות זאת, משום שהסבל של תושבי עזה מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה המדינית והצבאית שלהם, הן ככלי תעמולה והן כמגן אנושי - הסתרת אנשיהם ונשקיהם במקומות אזרחיים, בניית מנהרות טרור מתחת לאזורים מאוכלסים בצפיפות, באמצעות בתי חולים ובתי ספר כבסיסי טרור. כעת יש לארגון את דמם של אלפי פלסטינים חפים מפשע על הידיים שלהם".

במאמר העורכים תוקפים את המפגינים משמאל: "לא שזה משנה לתומכי הטרור של השמאל האמריקאי. הם יותר משמחים, כך נראה, לקדם את התעמולה של איסמעיל הנייה ומנהיגי חמאס אחרים, שחיים חיי מותרות בדוחא בעודם מתכננים את חיסול מדינת ישראל. לשם כך, חמאס יקריב כל פלסטיני במידת הצורך. לכן הרעיון שניתן לבצע הסכם הפסקת אש - שלא לדבר על תהליך שלום אמיתי - עם הרוצחים האלה בעזה הוא מעבר לאבסורד. זה מגונה שהאמריקאים רוצים לעזור להם".

חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד