כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שיא עונתי

גשמי ברכה: עליה של 15 ס"מ ביממה האחרונה

מפלס הכנרת רשם ביממה האחרונה עלייה מבורכת של 15 ס"מ. בשבועות האחרונים השלים המפלס עלייה כוללת של קרוב לחצי מטר. תחזית מזג אוויר להיום: גשם לפרקים צפוי לרדת בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף וילווה בסופות רעמים בודדות

גשמי ברכה: עליה של 15 ס"מ ביממה האחרונה
הכנרת הבוקר צילום: צילום- אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת

על פי נתוני המדידה של רשות המים, מפלס הכנרת עומד על 210.65- עליה של 15 ס"מ ביממה האחרונה, שיא עונתי של עלייה ביממה אחת. 1.85 מ' מקו אדום עליון. בשבועות האחרונים השלים המפלס עלייה כוללת של קרוב לחצי מטר.

בירדן נחצה רף הספיקה של 100 מק/שנ, במהלך הלילה בתחנה ההידרומטרית של רשות המים בגשר הפקק, נרשמה ספיקה של 115 מק/שנ, שיא זרימה בירדן לעונת הגשמים הנוכחית.

תחזית מזג אוויר להיום: גשם לפרקים צפוי לרדת בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף וילווה בסופות רעמים בודדות. במרכז הארץ צפוי גשם מקומי. בפסגות הגבוהות של הרי הצפון יתכן שלג. עדיין קיים חשש קל מהצפות מקומיות לאורך מישור החוף. יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

מחר יום חמישי: מעונן חלקית עד מעונן. גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים יחידות, ירד בעיקר במישור החוף. משעות הצהריים ובערב הגשם יתחזק גם בצפון הארץ. בדרום הארץ ייתכן גשם מקומי. יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

גשם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד