י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חתונה ללא דמים

ההורים הבהירו לחתן: "אין לנו איך לשלם לך"

כשהיה צעיר מאוד, נטשה אותם אמא ונעלמה • אבא היה שקוע בחובות ונושים הגיעו בתדירות גבוהה כדי להתעמת אתו • עכשיו הוא מתחתן, והוריו הבהירו שהם לא יכולים לסייע לו כספית • הוא חייב את עזרת הציבור כדי להקים משפחה חדשה ובריאה

ההורים הבהירו לחתן: "אין לנו איך לשלם לך"
הזמנה לחתונה צילום: יח"צ

הוא בחור מצוין, חברותי וידידותי, שקדן ומשקיען, עושה חיל בלימודיו וזכה להיות תלמיד חכם לא קטן, באחרונה התארס בשעה טובה, וביום שני הקרוב הוא מתחתן! אולי...

השאלה אם תהיה חתונה או לא, די תלויה בשאלה אם אנחנו נתגייס לעזור ולסייע לו.

לתרומה לחתן הבודד הקליקו כאן>>>

כי בכוחות עצמו הוא לא יכול לממן את כל ההוצאות הכבדות, ואם הוא לא ישלם נותני השירות לא יעניקו את השירות הנדרש. הקייטרינג, האורגניסט, ההגברה, הצלם, וכן... גם חליפת החתונה. כל אלו עדיין לא שולמו, והוא כבר שוקל להגיע לחתונה עם החליפה הישנה שלו, זאת שהוא לובש כבר כמה שנים, בלית ברירה.

עד הימים האחרונים, הוא לא הסכים לקבל עזרה. הוא כל הזמן קיווה שיצליח להשיג הלוואה ולממן לבדו את החתונה. כל השנים הוא נמנע מלבקש עזרה למרות מצבו הקשה, אבל עכשיו החתונה מתקרבת, והוא פשוט נשבר. הוא אמר לחבריו שמבחינתו הוא היה עושה את החתונה בחצר של בית הכנסת, עם עשרה מוזמנים וחסל, אבל הוא לא יכול לעשות זאת לכלה שרוצה חתונה רגילה ומאושרת, כמו כל החברות. למענה, הוא מוכן לבקש עזרה מאחרים.

הסיפור שלו התחיל בגיל צעיר מאוד, כשאמא שלו נטשה את הבית ביום מן הימים, בלי שום הודעה מוקדמת ובלי שום הסבר שיניח את דעתו.

אבא שלו נטל על עצמו את העול וגידל אותם במסירות באותה העת, אבל הוא המצב גרם לכך שהוא שקע בחובות כבדים. נושים רבים התחילו להתדפק על דלתות ביתם, מספר פעמים הגיעו גם שוטרים יחד עם אנשי הוצאה לפועל, לקחו מהבית כל מה שיכלו, וכל העת איימו לזרוק אותם לרחוב.

הוא היה ילד צעיר מאוד, אבל הזכרונות הללו חרוטים בו עד עצם היום הזה. הפחד, הבעתה, החשש הגדול מה ילד יום, כל אלו עדיין קיימים, לא הלכו לשום מקום.

כשהגיע לישיבה קטנה, התדרדר המצב בבית מאוד. אביו נזרק מהבית ועבר להתגורר בכל מיני מקומות חלופיים. הוא עצמו נשאר לישן בפנימיה, וגם כשכולם יצאו לשבת חופשה, הוא לא חזר הביתה, כי לא היה לו בית. במקום זאת הוא התארח אצל חברים ואצל רבני הישיבה.

ואז אבא שלו התחתן. ושקע בטיפול במשפחה החדשה. הוא נשאר לבד גם מבחינה רגשית, וגם מבחינה פיזית.

הסיפור המשיך והמשיך, אמא שלו פתאום יצרה קשר, אבל לא קשר מחייב.

עכשיו הוא עומד להתחתן, ביום שני הקרוב, ושניהם, גם אבא וגם אמא, הבהירו לו שהוא לא יקבל מהם שום עזרה כספית.

אנחנו חייבים לעזור לו. לאפשר לו לצעוד את הצעדים הראשונים אל החיים החדשים שלו, בצורה בריאה וטובה, כדי שסווף סוף יהיה לו בית ותהיה לו משפחה משלו.

בואו נפתח את הלב ונגיש לו עזרה, כל אחד כפי יכולתו, כדי להראות לו שגם אם החיים התאכזרו אליו מאוד, אנחנו לא נתעלם מכאבו וממצוקתו, ונשתדל לסייע לו כמיטב יכולתנו.

לתרומה לחתן הבודד הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד