ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
איים לרצוח אותה

החטופה תיארה בפני השגרירים את האכזריות של מחבלי חמאס

משלחת שגרירי האו"ם פתחה את ביקורה בישראל במפגש מרגש עם מיה ואיתי רגב, אשר נחטפו לעזה על ידי החמאס ושוחררו. מיה רגב תיארה בין היתר בפני השגרירים את האכזריות הבלתי נתפסת של מחבלי החמאס כלפיה

החטופה תיארה בפני השגרירים את האכזריות של מחבלי חמאס
כיכר החטופים בת"א צילום: Miriam Alster/Flash90

משלחת שגרירי האו"ם בהובלת השגריר גלעד ארדן, פתחה את ביקורה בישראל במפגש מרגש עם מיה ואיתי רגב, אשר נחטפו לעזה על ידי החמאס ושוחררו. מיה ואיתי אשר לוו על ידי אביהם, אילן, סיפרו לשגרירים את סיפורם האישי החל מרגע החטיפה לעזה ויותר מ-50 יום ששהו בעזה.

סיפורם הקשה של האחים רגב היה פתיח חשוב לביקור בארץ, אשר ממחיש לשגרירי האו"ם את המצב בארץ וחושף בפניהם את האמת על מאורעות ה-7 באוקטובר והמלחמה בחמאס.

מיה רגב תיארה בין היתר בפני השגרירים את האכזריות הבלתי נתפסת של מחבלי החמאס כלפיה. כיצד הם התעללו בה באמצעות פגיעה ברגלה הפצועה, לעגו וצחקו.

"מחבלי החמאס לקחו ממני את הזהות שלי ואת השם שלי. המחבל שהשגיח עליי אמר לי כל יום שאם צה"ל יבוא להציל אותי אז הוא יירה בי מייד ולא ימות לבד. זו אחריותכם להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו. הזמן שלהם אוזל". אמרה מיה לשגרירים.

השגריר ארדן אמר למיה ואיתי רגב: "אתם גיבורים אמיתיים, אומץ הלב שלכם והעוצמה שלכם מרגשים את כולנו. אני מצדיע לכם".

במהלך השיחה אמר השגריר ארדן לשגרירים: "קריאה להפסקת אש משמעותה השארת חמאס בשלטון. וכמו שהם כבר אמרו - הם יבצעו את הטבח הזה שוב ושוב ברגע שיוכלו. המטרה שלהם היא להפעיל נגדנו טרור ולגרום לנו לעזוב את הארץ מרוב פחד. הפסקת אש היא בלתי מתקבלת על הדעת והשבוע בביקורכם בגבול עזה ובגבול הצפוני שם האו"ם משחק תפקיד משמעותי - אני מקווה שתבינו מדוע לא נוכל להמשיך ולחיות עם האיומים הללו ומדוע אנו כה נחושים להשמידם".

חמאס האו"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד