כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כך הגיבו בחברה

נציגת המכירות שיקרה ללקוח כדי להעביר אותו

נציגת שירות של חברת 'גולן טלקום' שבבעלות 'סלקום' שידלה לקוח לעבור לרשת דור 5 בטענה שבשנה הקרובה "יורידו אנטנות של 4G" | בחברה הגיבו: "מדובר בטעות אנוש"

נציגת המכירות שיקרה ללקוח כדי להעביר אותו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90

לקוח בחברת 'גולן טלקום' קיבל השבוע שיחת טלפון מנציגת מכירות שהציעה לו לשדרג במחיר מיוחד את חבילת האינטרנט שלו לרשת 5G (דור 5) תוך שהיא משקרת לו על מצב פריסת הרשת בישראל והתוכניות של משרד התקשורת. 

בהקלטת השיחה שפרסם כתב 'כאן', איתי שיקמן, נשמעת נציגת השירות אומרת ללקוח: "מה שכנראה הולך לקרות בשנה הקרובה זה שיורידו את האנטנות של רשת 4G, ויהיו רק אנטנות 5G ואז תהיה עליית מחירים". הנציגה אף טענה שפריסת רשת 5G נמצאת בשלבי סיום, למרות שתמונת המצב בשטח מוכיחה כי היא רחוקה מכך.

אולם העובדות הן שמשרד התקשורת הנחה לסגור עד שנת 2025 את רשתות דור 2 ודור 3. המכשירים שמסתמכים על הרשתות הללו הם בעיקר מכשירי סלולר ישנים, שנמצאים בתפוצה רחבה בטלפונים כשרים במגזר החרדי - וכבר ב-2023 הופסק החיבור לרשת של המכשירים הללו.

לצד זאת, רשת 4G שנמצאת בפריסת חסר בישראל - תמשיך לפעול כרגיל, והיא למעשה הרשת העיקרית אליה מחוברים צרכנים בארץ. פריסת דור 5 שאמורה לאפשר גלישה מהירה יותר נמצאת בעיצומה, אך עדיין רחוקה מסיום. לפי נתוני משרד התקשורת, נכון להיום פרוסים כ-2,200 אתרי סלולר של 5G בישראל.

מסלקום, חברת האם של 'גולן טלקום', נמסר כי העובדות שהוצגו ללקוח מצד הנציגה נבעו מבלבול: "מדובר בטעות אנוש של הנציגה. הנושא תוחקר והנהלים חודדו בהתאם".

גולן טלקום סלקום הטעיית הצרכן איש מכירות שירות לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד