כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לכודים חולצו

אוטובוס מלא בנוסעים התהפך סמוך לביתר עילית

אוטובוס התהפך סמוך למבוא ביתר | כ-30 נוסעים שהיו באוטובוס, יצאו עצמאית ונבדקו על ידי צוותי ההצלה | 7 נוסעים נפגעו, בהם: נהג הרכב הפרטי במצב בינוני, ו-6 פצועים מנוסעי האוטובוס במצב קל

אוטובוס מלא בנוסעים התהפך סמוך לביתר עילית
זירת התאונה צילום: איחוד הצלה

מספר בני אדם נפגעו כתוצאה מהתהפכות אוטובוס ליד ביתר עילית. התאונה אירעה בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 375 סמוך למבוא ביתר, כתוצאה מכך התהפך האוטובוס. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים בירושלים סה"כ 7 פצועים, בהם: נהג הרכב הפרטי במצב בינוני, ו-6 פצועים מנוסעי האוטובוס במצב קל. על האוטובוס היו כ-30 נוסעים שיצאו עצמאית ונבדקו על ידי צוותי ההצלה.

פראמדיק מד"א ישראל כהן מספר: "הגענו מהר מאוד למקום עם כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א והבחנו באוטובוס הפוך על הצד. בדרך נס האוטובוס לא היה מלא בנוסעים. מהחלון האחורי יצאו נהג האוטובוס והנוסעים כשהם במצב קל. נהג הרכב הפרטי שסבל מחבלות בגפיים ובבטן פונה כשמצבו בינוני".

נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין עדכן: "לדברי עוברי אורח מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס שהתהפך על צדו. כ-30 נוסעי האוטובוס עוברים כעת בדיקה ראשונית ומקבלים טיפול רפואי ראשוני מהחובשים של איחוד הצלה שהגיעו לזירה מבית שמש וביתר עילית והסביבה. בשלב זה מצבם מוגדר קל וקל עד בינוני. צוותי כיבוי פעלו בזירה (בסיוע אזרחים שעצרו לסייע) לחילוץ נוסעי האוטובוס".



 

 

תאונה ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד