א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אלו שנותרו מאחור

האחות שחזרה מהשבי: "לשחרר רוצחים? יותר נורא להחזיר 136 ארונות"

נילי מרגלית העבירה מסר לחברי הקבינט: "מבקשת מהם להיות אמיצים, לקחת אחריות, להחזיר את האנשים שעדיין נמצאים בשבי ובכל מחיר"

האחות שחזרה מהשבי: "לשחרר רוצחים? יותר נורא להחזיר 136 ארונות"
עזתים מתפנים דרומה צילום: Atia Mohammed/Flash90

האחות נילי מרגלית, שנחטפה מקיבוץ ניר עוז ושוחררה מהשבי במסגרת עסקת החטופים אומרת הבוקר (חמישי) בראיון לYnet: "אני לא רוצה להיכנס לעניינים פוליטיים, אבל אני חושבת שהשחרור של אנשים שאנחנו יודעים שהם בחיים שווה כל מחיר. במצב שאנחנו מחזירים לישראל 136 ארונות, בעיניי המצב הזה הוא הרבה יותר נוראי".

באשר לטענות כי השחרור של המחבלים ה"כבדים" מסכן את ביטחון המדינה, ענתה כי "בנוגע לביטחון המדינה אני משאירה לפוליטיקאים להתמודד עם השאלה הזאת, אני בטוחה שהם יחשבו על פתרונות יצירתיים".

במענה לשאלה האם היא הצליחה לחזור לשגרה נורמלית ענתה כי היא "מאוד משתדלת, אבל זה כרגע בלתי אפשרי. כל עוד האנשים שלנו שם, החברים מהקהילה שלנו, החברים שלי שם, לחזור לשגרה זה משהו שהוא כמעט בלתי אפשרי. אם הם יחזרו זה הדבר שייתן לי את האפשרות לחזור לאיזשהם חיים. אנחנו יודעים שאלה לא יהיו אותם חיים, אבל כל עוד הם שם - אנחנו אפילו לא יכולים לחזור לחיים".

לחברי הקבינט אמרה כי היא "מבקשת מהם לעשות הכול לשלם כל מחיר, לעשות הכול כדי להחזיר את החטופים. צריך לזכור שאנשי ניר עוז שנלקחו מבתיהם סמכו על המדינה. המדינה בסופו של דבר הפקירה אותם, והמדינה הזאת חייבת לעשות הכול ולהחזיר אותם. אני מבקשת מהם להיות אמיצים, לקחת אחריות, להחזיר את האנשים שעדיין נמצאים בשבי ובכל מחיר. ברגע שהם יחזרו אפשר לחשוב איך אנחנו מייצרים ביטחון למדינה".

חטופים מלחמת חרבות ברזל ניר עוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד