א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מחאה נמרצת

תומכי חמאס ישתתפו בטקס לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר

מחאה בצרפת נגד השתתפותם של נציגי שמאל קיצוני ביום לאומי לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר. חברי פרלמנט מהשמאל הקיצוני לא מכירים בחמאס כארגון טרור אלא כתנועת התנגדות

תומכי חמאס ישתתפו בטקס לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר
מחבלי חמאס בעזה צילום: Wagdi Ashtiyeh /Flash90

ארבעה חודשים לאחר הטבח, ב-7 לפברואר יתקיים בצרפת יום לאומי לזכר קורבנות ה-7 לאוקטובר.

לקראת האירוע הודיעו באופן פרובוקטיבי חברי פרלמנט מהשמאל הקיצוני שהם מתכוונים להגיע לאירוע וזאת למרות שהם לא מכירים בחמאס כארגון טרור אלא כתנועת התנגדות.

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב פנה לנשיא צרפת במחאה על כך והסביר כי משפחות בקורבנות לא מעוניינות בנוכחותם של אותם נציגים ואפילו חלקן הודיעו כי אינן מתכוונות להגיע לאירוע. אותם חברי פרלמנט מהללים את הטרור מצד אחד ומצד שני רוצים להגיע לאירוע לזכר הקורבנות. אין יותר אבסורד מזה. מדובר בפרובוקציה. אין להם בושה מול משפחות הקרבנות".

עוד אמר: "משפחות הקרבנות, אותן אני מייצג כנציג הצרפתים המתגוררים בישראל בפרלמנט הצרפתי, לא מעוניינים בנוכחותם. חלקם אף הודיעו שלא יגיעו. הנוכחות של האנטישמים האלה, תומכי החמאס היא סטירת לחי לקורבנות הטרור. אני אומר באופן ברור - אתם non grata (לא רצויים) בטקס הזה".

חברי הפרלמנט מהמפלגה NUPES אינם מכירים בחמאס כארגון טרור אלא כתנועת התנגדות ואפילו המנהיג שלהם מלנשון - לא הסכים להגדיר את אירועי ה-7 לאוקטובר כ"פוגרום" כיוון שבעיניהם לא מדובר במתקפה נגד יהודים אלא נגד ישראלים. אותם אנשים הזמינו בעבר נציגים של ארגוני טרור ואף את המחבל סאלח חמורי לפרלמנט הצרפתי. למורי תכנן לרצוח את הרב עובדיה יוסף זצ"ל, ושוחרר בעסקת שליט.

 

 

 

 

חמאס אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד