י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהווים דוגמא לכל הישיבה

שיחת היום במיר: הוועד של המשגיח לאברכים שחצו את גיל 65

בישיבת מיר הוקם וועד לאברכים המבוגרים בישיבה מגיל 65 ומעלה בלעה"ר. המשגיח דמיר הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל מסר את הוועד לאותם אברכים שלמרות גילם לומדים כאברכים צעירים עם כל הפרישקייט והברען

שיחת היום במיר: הוועד של המשגיח לאברכים שחצו את גיל 65
הגה"צ רבי בנימין פינקל בכינוס האברכים צילום: באדיבות המצלם

בהודעה מיוחדת שהתפרסמה השבוע בהיכלה של ישיבת מיר המעטירה והכתה גלים בקרב תלמידי הישיבה על ועד מיוחד מהמשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל לאברכי הישיבה שגילם חצה את גיל 65 ומעלה בלעה"ר .

מדובר במאות אברכים מחשובי הישיבה שהוגים בתורה בישיבה דבר יום ביומו מזה עשרות שנים. הקמתו של הועד התחיל לאחר בקשתם של קהל רב מהאברכים המבוגרים בישיבה שביקשו מהמשגיח שישא להם מדברותיו, והמשגיח נענה בחיוב ובשמחה.

כאמור, השבוע ביום שלישי בבוקר התקיים המיוחד שהפך לשיחת היום בקרית ישיבת מיר בשכונת בית ישראל בירושלים בהשתתפות עשרות מחשובי האברכים ששמעו בצמאון על דרכי החיזוק כל אחד באפן אישי ובמיוחד בזמנים אלו והשפעתם רבה ומרובה על כל הדורות הבאים.

המשגיח הוסיף והדגיש כי אתם האברכים החשובים שיושבים כבר עשרות בשנים בישיבה ולומדים בכזה פרישקייט ורעננות שזכיתם עוד לינוק ולקבל מרבותינו בדורות הקודמים בישיבה, אתם הפנים והגאווה של הישיבה ומהווים דוגמא לכל בני הישיבה. 

הרב בנימין פינקל מיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד