י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בברכת הרבנים

פוליסת חתונה: הפתרון המהפכני לחתונות הילדים

מיזם מהפכני בברכת הרבנים • המומחים מתאימים פוליסות חתונה חכמות ומדויקות לפי צורכי המשפחה • פריסת הוצאות החתונה עד לסכום של 400,000 ש"ח לכל ילד • לילדים שלכם כבר יש פוליסת חתונה?

חתונה
חתונה צילום: unsplash

כולנו מייחלים ומצפים ליום בו נזכה לראות את ילדינו באים בשערי חופה וקידושין. 

אין ספק כי חתונה של ילד הוא אירוע משמח במיוחד. כולם יודעים היטב כי מדובר בהוצאה המשמעותית ביותר בחייה של משפחה חרדית. אך לא כולם מודעים שעלויות החתונה מסגירת השידוך עד אחרי השבע ברכות מגיעות לכמאה אלף ₪ לכל צד ואף הרבה יותר מכך.

לבת שלך כבר יש פוליסת חתונה? לפרטים והצטרפות >>>

אם נוסיף לחישוב הוצאות החתונה העצומות, ובחלק מהמקרים גם את השתתפות ההורים עבור רכישת דירה לזוג הצעיר, נגיע במהרה לסכומי עתק של מאות אלפי שקלים עבור חתונה של כל ילד.

למרבה הצער, משפחות רבות שאינן מתכוננות מראש לחתונות הילדים, מוצאות את עצמן מודאגות בתקופת החתונה ונקלעות לתסבוכת כלכלית לא פשוטה.

כך, במקום לשמוח באמת ביום שמחת לבם בשמחת נישואי צאצאיהם, מוצאים את עצמם המחותנים מודאגים וטרודים בשאלות כלכליות.

בדיוק לשם כך הוקם ארגון 'אושר בכבוד', המאפשר לכל אחד לחתן את ילדיו בכבוד ובשמחה.באמצעות 'פוליסת חתונה', המנוהל על פי מודל מיוחד ומותאם אישית לכל משפחה, לפי מספר הילדים, גיל הילדים וסכום הוצאות החתונה המשוער.

לקראת החתונה מקבלים את הסכום המלא עבור הוצאות החתונה בפריסה רחבה, ובסיום החזר הפריסה מקבלים ההורים בחזרה חלק נכבד מסכום ההפקדה, לפי התוכנית שהותאמה עבורם.

כך, במקום לקחת הלוואות יקרות, להתרוצץ בין גמ"חים ולהיכנס חלילה לסחרחורת כלכלית, יכולים ההורים לחתן את ילדיהם באושר ובכבוד, תוך שהם נהנים מפריסה רחבה של הוצאות החתונה.

מודל כלכלי חכם 

ארגון 'אושר בכבוד' הוקם בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל זצוק"ל ויבלחט"א, כאשר הארגון החל את דרכו במתן מענה הולם עבור הורים לילדים בגילאים מתקדמים יותר, אשר לא היה עבורם פתרון בנמצא.

מקימי המיזם הגו תוכנית מהפכנית, אשר המודל הכלכלי שלה עבר את אישורם המקצועי של בכירי הכלכלנים מחברת Wise Consulting Group‏, חברה כלכלית מקצועית המתמחה בליווי ואישור מודלים פיננסיים מורכבים ואף מודלים של בנקים ותאגידי ענק. 

הארגון מעניק אפשרות לצרף ל'פוליסות חתונה' ילדים עד גיל 16, ולקבל לקראת החתונה את מלוא הוצאות החתונה בפריסה רחבה לפי גובה ההפקדה החודשית, ולהנות מרוגע ושמחה בזמן החתונה.

לבת שלך כבר יש פוליסת חתונה? לפרטים והצטרפות >>>

במהלך השנים התקבלו פניות רבות לפתח תוכניות נוספות המתאימות למשפחות ברוכות ילדים, על מנת שיוכלו לחתן את ילדיהם באושר ובכבוד, תוך שמירה על גובה הפקדה סביר השווה לכל נפש.

לעשרות אלפי ילדים ונערים מכל רחבי הארץ כבר יש פוליסת חתונה, וההורים נהנים משקט נפשי ורוגע בדרך לחתונות ילדים בכבוד

לוקחים בחשבון את כל הפרטים

'פוליסת חתונה' נוצר מתוך ראיה רחבה כאשר בהנהלת הארגון מקשיבים קשב רב למשוב העולה מהשטח, המציפים צורך בתוכנית מורחבת עד ארבע מאות אלף ₪ לחתונה של כל ילד, במיוחד בשל החשש כי עקב התייקרות המחירים במהלך השנים, זהו הסכום שיצטרכו עבור חתונות ילדים בכבוד.

לאור בקשות רבות, פיתח הארגון פוליסה ייחודית המותאמת במדויק לזוגות צעירים, בה ניתן להגיע עד לגובה של עד ארבע מאות אלף ש"ח (!) לילד, בפריסה רחבה ונוחה הדומה למשכנתא.

חשוב לציין כי הארגון עומד תחת פיקוח רבני ועד ההלכה 'גלאט הון' למניעת חשש ריבית ח"ו, ובהוראת גדולי הפוסקים שליט"א, ניתן להפקיד ל'פוליסת חתונה' מכספי מעשרות לכתחילה כאשר לפי המתווה ההלכתי של הגמ"ח אתם לא רק שותפים בחסד של המיזם אלא אתם זוכים לקיים מצוות הלוואה בכל הלוואה שמלווים מכספיכם.

לבת שלך כבר יש פוליסת חתונה? לפרטים והצטרפות >>>

חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד